Meiden, aangezien ik ook het topic niet kan bijhouden en mij daar afmeld, meld ik mij voor de meet ook af. Had gehoopt het beter bij te kunnen houden en echt met jullie mee te kunnen kletsen, maar het lukt me gewoon niet En dan zou ik het raar vinden om wel bij de meet te zijn Heel veel plezier gewenst met elkaar en jullie kids.
Kunnen jullie jezelf afstrepen op het lijstje dan misschien?
IvysToeter
Geplaatst: 30-03-15 11:02
Keet schreef:
Verrek, je hebt gelijk RW. Het is zondag.
Zondag 12 april Suze Marley Megan Laurie Arie Laura (laulau) Manon (rienne) Iris Eva Polivy (Ilona) Sanne Sabine
Dames, ik moet helaas toch afzeggen. Word druk weekend dat weekend. En ik voel me niet zo fijn als ik een stuk alleen moet rijden. Ik voel me wel schuldig want dit is al de 2e keer dat ik niet naar een meeting kom. Als het weer hier in de buurt is ga ik mijn best doen (3x is scheepsrecht?)
_Lola_
Geplaatst: 30-03-15 11:36
Keet schreef:
Zondag 12 april Suze Marley Megan Laurie Arie Laura (laulau) Manon (rienne) Iris Eva Polivy (Ilona) Sanne
Laatste lijstje
MMIDV
Geplaatst: 30-03-15 13:31
_Lola_ schreef:
Keet schreef:
Zondag 12 april Suze Megan Laurie Arie Laura (laulau) Manon (rienne) Iris Eva Polivy (Ilona) Sanne
Ben niet zo bekend in Rdam maar die dag is er ook de marathon. Weet niet in hoeverre dit invloed heeft om er te komen? Mijn collega loopt mee en die zei dat het hele centrum wordt afgesloten.. Er lopen 40000 mensen mee + toeschouwers
Bij mij ligt het er een beetje aan hoe het gaat met mijn vader en wanneer hij nu naar Dordrecht moet. Idd nog verder van huis. Hij schijnt gisteren weer een hevige uitval te hebben gehad
Oh ok. Morgan krijgt rond 10 fruit. Dus dacht eerst misschien daarna. Maar als Benthe dan nog een fles moet is dat niet handig. Morgan krijgt alleen om 12 uur zo'n beetje weer een boterham. Dus moeten we even kijken hoe we dat doen.