Gezocht: vrienden! Winschoten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 21:49

MightyJoe schreef:
Kan ik me ook aanmelden? :D Zie al een aantal bekenden, leuk!
Ik ben Lizet,19 jaar. Ik woon in Westerlee en mijn paard staat in Winschoten!
Dit is mijn paard Joey:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Desiree, ik zag dat je een nieuw baantje zoekt. Ik zag laatst dat ze bij de JT Hoogezand nog mensen zoeken. Weet niet of dat te ver is? :)

Ahaha merci voor de tip ;) das 5 min fietsen voor mij haha

KarmaWitch

Re: Gezocht: vrienden! Winschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 21:50

Annet: dat schimmeltje komt me erg bekend voor. Die foto sws

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 22:56

@karmawitch; ik heb mijn rijbewijs al dus kan daar niet op zakken.

Welkom lizet! Knappe joey <3
hoe gaat het met jullie.. ??

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 23:18

Dat begreep ik toen ik je profiel las inderdaad. Leuk dat je op Westeind staat!

Lizet: kwam Joey nou wel of niet van Rc Het Fjordenpaard? Volgens mij had ik je dat al eens gevraagd, maar mn geheugen is beetje gatenkaas soms haha

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 23:21

Met Joey gaat het super! Hij is heel braaf en hij doet het heel goed. 3 week geleden onze eerste wedstrijdje gehad. 205 punten en 2e prijs *\o/*

En over een boomloos zadel proberen bij Sup, ik weet nog wel dat er een site was waar je een barefoot zadel kon lenen voor een bepaalde tijd. Heb je al een zadelmaker laten kijken naar je huidige zadel? Ik heb ook een tijdje boomloos geprobeerd bij Joey toen hij slecht liep onder een bepaald zadel maar hij kreeg er plekken van. Nu heb ik een simpel Wintec zadeltje die goed ligt.

KarmaWitch schreef:
Dat begreep ik toen ik je profiel las inderdaad. Leuk dat je op Westeind staat!

Lizet: kwam Joey nou wel of niet van Rc Het Fjordenpaard? Volgens mij had ik je dat al eens gevraagd, maar mn geheugen is beetje gatenkaas soms haha

Hij komt niet van het Fjordenpaard, hij is geïmporteerd uit Denemarken :)!

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 23:37

Leuke paarden iedereen! En welkom :)
Op de site van JT staat niets van een vacature, Lizet? Of stond dat op zo'n bordje in de bioscoop zelf?

Fiokir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 00:10

Net van concours en al weer genoeg berichten erg leuk.
@karin92 indd familie brinkman super, mijn vzpaard heeft er in de vakantie periodes gestald gestaan. Die moet jij haast wel kennen als je uit noordbroek komt. :j

kom er heel af en toe nog eens, en iedereen is behulpzaam. =:)

heb nog geen datum gekozen, moet nog kijken of ik dan kan.
Qua e achter b is wasse in wildervank ook zeer aan te raden heb mij e achter b daar ook gehaald.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 00:48

De stal waar mijn bijrijdpaard staat, die eigenaar geeft ook E achter B lessen haha :')

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 00:49

Stal westeind ken ik ook wel :) leuk !

Ik vind joey zn knap paard ! <3

Springen was leuk, nu eerst lekker slapen

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 01:27

Trusten!!

[ITP] Kleurrijke verzameling
Misschien leuk om ff te kijken?

Ik duik zo ook mijn nest in. Morgen komt vriendin ff langs om naar mn ratje te kijken. Gaat niet helemaal tof met mn laiverd... Daarna naar mn oma toe. Nieuwjaarsborrel doen. Familie uit Leerdam en Niekerk komt ook, dus dat ik wel even leuk ^^

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-15 10:58

Wat is er met je ratje Danielle?

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:25

@Fiokir mag ik vragen wie? Mag ook in pb hoor als je dat liever hebt?
Ben wel benieuwd of ik hem ken :D ( nee hoor niet nieuwschierig haha)
Ja ben super blij dat ik daar heen ben gegaan. Ben er echt op een super plekje.
Surprice zit nu even in een wat mindere periode wat rijden betreft zoals ik eerder ook al zei volgens mij en heb gister avond super hulp gehad van stamgenoten. Hij begint nu ook wel wat te puberen en daar wordt ik wat angstig door, daar moet ik echt even doorheen en daar krijg ik gewoon echt veel hulp en staan ze nergens raar van te kijken.

Wat fijn dat het zo goed gaat met joey! En leuk dat je ook wedstrijd hebt gereden... blijf je dat doen?

Surprice kijkt steeds naar het zadel als ik rijd. Het zadel ligt opzich goed maar sup heeft geen schoft en daardoor blijft het zadel glijden. Ga binnenkort met het boomloze zadel van mijn instructrice rijden om te proberen. En anders komt er een ander dressuurzadel op. Heb nu vz en dat vind ik niks haha. Maar omdat hij nog zoveel verandert aangezien ik hem vanaf nu wel wat meer wil gaan oppakken. Er komt zowiezo een ander zadel maar weet nog niet precies hoe en wat.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:49

Destination schreef:
Leuke paarden iedereen! En welkom :)
Op de site van JT staat niets van een vacature, Lizet? Of stond dat op zo'n bordje in de bioscoop zelf?

Er staan veel bordjes in de bioscoop zelf. Dus misschien even langsgaan of bellen! Maar ze zoeken er sowieso mensen.

Karin, ja ik wil me wel opgeven voor meer wedstrijden. In februari ga ik sowieso weer. Deze maand nog even kijken. Maar officieel wacht ik nog even mee want ik ga misschien voor stage 5/6maand naar Londen en dan heeft het geen zin om meer dan 100,- uit te geven aan lidmaatschappen enzo. Maar dat hoor ik in januari :)

Ah oke, zadels blijven altijd lastig. Vooral omdat Sup nu nog zoveel veranderd..

uggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 13:05

Caily schreef:
WinSel schreef:
Wat ik mij nu af vraag. hoe combineren jullie paard met andere dingen, werk, vriend enz. Gaan jullie elke dag heen ?

Paarden hoef ik niet heen, die staan in de tuin van ruim 3ha :)) Is ook beetje werk met kleinschalige pension/opfok erbij. Werk (McDonald's Winschoten) ga ik 4 keer per week heen :D

Er is eerder een meeting geweest voor Groningen omgeving, en daar is toen ook een groepsapp voor gemaakt, was niet bij te houden en de gezelligheid was ook al snel ver te zoeken, dus ik doe niet mee, sorry.

:wave: Pauline (buurvrouw ;) ), ze zijn allemaal nog heel hoor, Bo heeft het er vooral heel druk mee, de rest is gewoon rustig aan het grazen :)

de mac? daar kom ik echt vaak :')slecht..

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 13:09

Heb ook dringend een baan nodig. Maand is toch altijd veelste lang.

Gister een bbq gehad. Nog nooit zo vroeg in het jaar gebbqd. En dat helemaal in Harderwijk *\o/*

Lizet, volgens mij ken ik jou via via wel. Je hebt ook een tijdje daar gestaan in Heiligerlee niet? En ken ik jou van manege De V.olharding? Anders weet ik niet waar ik je van ken haha.

Zullen we dat weekend van 17 januari eerst maar afspreken dan. Volgens mij kunnen de meesten dan wel. Als het goed is, kan ik mijn moeder dan ook het huis uit trappen. Ik weet niet hoeveel mensen jij kan plaatsen Jor? Anders heb ik ook nog wel tuinstoelen, wat de capaciteit weer met 4 verhoogd *\o/*
Laatst bijgewerkt door Leffroi op 04-01-15 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt

uggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 13:09

Jorinda schreef:
Staat hier in de quote. :)

Jorinda schreef:
Waar?
Heiligerlee (bij Jorinda) of Scheemda (bij Wendy)? Beide plek voor +- 10 personen.
Of in Winschoten bij Annet? (antje_vip)

Wie en wanneer?

Zaterdag 10 januari
Jorinda

Zondag 11 januari
Jenthe (uggy)

Zaterdag 17 januari
Jorinda
Nienke ( WinSel )
Wendy (Leffroi)
Annet (antje_vip)
Karin

Zondag 18 januari
Jorinda
Nienke ( WinSel )
Wendy (Leffroi)
Annet (antje_vip)

Zaterdag 24 januari
Jorinda (ovb want woensdag 21 wordt mijn verstandskies eruit gehaald haha)
Wendy (Leffroi)
Annet
Karin

Zondag 25 januari
Jorinda (ovb)
Wendy (Leffroi)
Annet
jenthe(uggy)
Zelf even aanvullen? :D

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 13:21

Leffroi schreef:
Heb ook dringend een baan nodig. Maand is toch altijd veelste lang.

Gister een bbq gehad. Nog nooit zo vroeg in het jaar gebbqd. En dat helemaal in Harderwijk *\o/*

Lizet, volgens mij ken ik jou via via wel. Je hebt ook een tijdje daar gestaan in Heiligerlee niet? En ken ik jou van manege De V.olharding? Anders weet ik niet waar ik je van ken haha.

Zullen we dat weekend van 17 januari eerst maar afspreken dan. Volgens mij kunnen de meesten dan wel. Als het goed is, kan ik mijn moeder dan ook het huis uit trappen. Ik weet niet hoeveel mensen jij kan plaatsen Jor? Anders heb ik ook nog wel tuinstoelen, wat de capaciteit weer met 4 verhoogd *\o/*

Ja heb altijd gereden in Blijham :) En Joey heeft alleen in Westerlee gestaan(bij de tranendallaan waar Claus ook staat) en in Midwolda.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 13:30

Midwolda? Waar dan? Ik rijd ook een paardje in Midwolda :D

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 14:16

Bij iemand particulier :) heb jij niet die fjord daar gereden bij de stoplichten? Joey stond 200 meter verderop!

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 14:32

Ja zadels... praat me er niet van :Y)
Word er niet goed van. Singels net zo haha. Heb nu al voor de 3e keer in een maand tijd een andere singel besteld omdat de ander net niet past. De ene is net te lang en de ander net te kort waardoor het zadel op de schoft getrokken wordt..

Wat gaaf! Stage in Londen, dat is echt een geweldige kans zeg. Super leuk!
Ach officieel starten kan ook als je weer terug bent toch :D
Wel leuk dat je wedstrijden gaat rijden.
Zou ik ook ooooit wel willen met Sup. Maar dat zijn dan echt lange lange termijn doelen haha.
Ik mag eerst blij zijn als we fatsoenlijk de bak door kunnen rijden :P

17 januari is voor mij prima.
Wie gaat wat maken of neemt wat mee dan?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 14:36

Oeh, Lizet! Als jij stage gaat lopen in Londen wil ik langskomen :))
Wat vervelend van de singels, Karin!
Wedstrijden doe ik niet aan, Claus en ik hobbelen rond voor de fun.

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 14:43

Ja ik baal ook heel erg van de singels.
Heb nu een in bestelling staan, die komt als het goed is morgen binnen en ik hoop dat die dan wel eindelijk goed is. Kan ik de anderen weer verkopen :P

Surprice is wat dat betreft niet de makkelijkste. Hij heeft amper een schoft en is ook nog eens lekker rond... Dus dat wordt ook nog een heel gedoe ben ik bang met een geschikt zadel vinden.
Maar ik heb het er voor over haha.

Ach zo heeft iedereen zijn eigen toch Desiree.
Het lijkt mij vooral leuk om te kijken waar we uiteindelijk terecht kunnen komen met mijn papierloze haf die ook nog eens niet perfect gebouwd is.
Maar daarnaast droom ik vooral van heerlijke buitenritten enzo :P

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 14:43

Ojaaaa, was ook zo. Heb je volgens mij wel eens voorbij zien galloperen. De fjord staat er helaas al een tijdje niet meer en daar ben ik nu naar op zoek. Ik heb een vermoeden, mijn moeder denkt haar namelijk te hebben gezien. Maar telkens als ik er langs rijd, staat er niks buiten hahaha.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 14:51

Ach ja, het lijkt mij ook wel leuk om te kijken hoe ver we zouden kunnen komen met elke week fatsoenlijk les enzo, maar ik heb niet zo'n zin om bakken vol met geld uit te geven en bijna elk weekend ergens anders heen te moeten gaan haha

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 15:07

Komt vanzelf karin! Ik heb Joey nu 4 jaar denk ik en het gaat nu pas echt goed.Ik wou ook nooit wedstrijden rijden en hobbelde gewoon wat in het rond, maar nu het rijden zo goed gaat wou ik het toch wel proberen! Daarbij had ik nooit vervoer en nu wel dus dan ga je ook sneller.

Ja stage in londen lijkt me zo gaaf!! Hoop dat het doorgaat. Het is of van mei tot oktober of van november tot ongeveer april. Ik hoop op de winterperiode O:)