Ik vind dat zelf altijd wel leuk. Vind het ook mooier/fijner dan "losgooien" aan een longeerlijn. Maar goed, dan moeten mensen hun paard wel genoeg vertrouwen dat hij ertussen blijft staan
Evt wil ik wel helpennze dragen vanaf parkeerplaats
Duijfje
Geplaatst: 02-04-15 19:16
Ik ga niet het risico nemen dat hij ervandoor gaat, hij is mij iets te kostbaar
Prikpaaltjes en lint zou Nikita mee kunnen nemen, maar het is niet 100% zeker dat haar paard mee kan! Dus denk dat we dan ook geen prikpaaltjes en lint hebben? Dus __Nicky ik laat je nog weten of het nodig is!
Moppie__
Geplaatst: 03-04-15 19:59
Ik moet me helaas afmelden Er zijn problemen met de aansluiting met de trailer, waardoor niet alle lichten op de trailer het doen. En dan is het niet verstandig om zo ver te rijden met de trailer
Moppie Jammer dat jij moet afzeggen.. wel leuk dat ik mee mag
Suuszels
Geplaatst: 05-04-15 09:06
Oehh het lijkt goed weer te worden volgende week Is er nog iemand toevallig uit de buurt van Dordrecht / Rotterdam die wilt carpoolen? Of die langs 1 van deze steden rijdt?
_Sanne
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-15 21:27
Charlie komt dan in de plaats van Travis!
Prikpaaltjes en lint zijn we nog aan het regelen!
Strand Langevelderslag in Noordwijk Mijn telefoonnummer stuur ik jullie deze week nog in een PB!
Mijn pony Charlie 1 keer eerder op het strand geweest. Hij doet in theorie niet gek.. maar hij is nog wel erg jong. (Wordt volgende maand 2) dus hij kan altijd iets bedenken om te laten zien dat ie er is