Enkel niobe heeft mij gepbt.. Ik kreeg als tip dat dit handiger is zeker met reizen en als ik iemand naar de goede plek moet loodsen. Ga er vanuit dat de andere m liever niet willen geven, ook geen probleem
Had nog geen foto's geplaatst bij me (late) aanmelding dus hierbij nog ff snel wat foto's.
Even een foto dat ik in het geheel ben. Enige fatsoenlijke foto die ik vind http://i58.tinypic.com/ojpd1x.jpg krijg hem telkens alleen gedraaid upgeload
Ik heb een behoorlijk tijdje geleden nummers gevraagd voor een whats app groep, ik heb welgeteld 3 nummers gekregen. Het duurde heel lang voordat ik emailadressen had, heel lng voordat de datumprikker was ingevuld. Sorry maar heb t gevoel dat ik aan een dood paard sta te trekken. Heb t zelf mega druk en pak dit erbij omdat de meeting me geweldig lijkt maar zo hoeft t van mij niet.
Misschien pb sturen en als daar over 1/2 dagen niet op is gereageerd een nieuw topic openen. Dan kunnen er nieuwe mensen bij en lijden diegene niet wel hadden gereageerd niet onder diegene die noet reageren??
Nee hoor.. Is een druppel op een hete plaat zeg maar.. Ga niet meer achter iedereen aan rennen dus als iemand t over wilt nemen hartstikke leuk maar ik doe t niet meer. Kunnen sowieso niets met zn 5en. Geeft niet sanne, je was niet de enige