BusyMissy schreef:En denk dat we niet te veel problemen moeten verzinnen. Juist oplossend denken. We staan voor een positieve uitdaging en met een beetje creatief indelen komen we daar echt wel uit.
Ehm ja, maar daar zijn we nu toch juist mee bezig of zie ik dat verkeerd ?
Ik laat het verder maar even aan de teamcaptain over (wie was dat ook alweer
), maar ik stel het dus wel erg op prijs dat ik (ver) van tevoren weet, waar ik ongeveer naar toe moet trainen en hoeveel ik dan moet kunnen lopen. Ik heb zoiets nog nooit gedaan en heb nog niet verder aan één stuk gelopen dan 12 km of zo en dat gaat dan ook nog op een slakketempo. Ook weet ik van mezelf dat ik nu eenmaal geen beste loper ben en het duurt bij mij ééérg lang voordat ik een beetje op een hoger niveau ben, dat speelt gewoon een rol. Vandaar.
Als ik van tevoren weet wat ik waar moet maken dan kan ik het ook gericht trainen. En als na een aantal maanden trainen blijkt dat het niet haalbaar is, dan zou je dan nog tijd genoeg hebben om iemand anders te zoeken die het wel waar kan maken. Als het nodig is, wil ik wel proberen er ook een stuk fietsen bij te pakken hoor, maar ook daar geldt, dat ik dan graag van tevoren weet (maar dat is toch ook mogelijk om dat van tevoren uit te puzzelen, zal toch geen probleem zijn?).
Ik hoop dat ik het zo duidelijk uitgelegd heb.