quartel schreef:Over het stallen van paarden zijn we er ook uit.
Stal voor de hele dag kost 10 euro en dan krijgt je paard een volle schep basis brok tussen de middag en hooi van eigen land.
Er zijn een beperkt aantal stallen dus als je er eentje wilt is het het slimste om dan even te reserveren.
Let wel op.....het is een lege stal!!
Als je bodem bedekking wilt kan dat ook maar dan word het weer wat duurder.
Vlas kan ter plekke gekocht worden tegen kostprijs.
Verder zoek ik nog mensen die ervaren zijn in schrik training en willen helpen deze dag.
Hoeft niet helemaal voor niks, daarvoor kunnen we een bijdrage aan deelnemers vragen.
Maar echt rijk word je er misschien ook niet van.....je moet het vooral leuk vinden om te doen en voldoende kennis hebben. Of misschien ken je iemand die dat zou willen en kunnen.
Mocht er iemand zijn die nog iets speciaals kan en het wil komen laten zien dan maken wij daar met groot plezier tijd en ruimte voor. Alleen voor menwagens is er helaas niet meer dan die rijbak van 20 x 60 dus kijk eerst even of dat voldoende is.
Ik hoor het graag als je iets kan of iemand weet die ergens erg goed in is....liefst in de richting van grondwerk......neckrope etc.
Voordeel voor diegene die hier aan mee wilt werken is naamsbekendheid via bokt, facebook en mijn eigen website als tegenprestatie.
Ehm, ik als deelnemer ga niet betalen aan iemand die komt helpen. Ik geef zelf ook schriktrainingen, daarnaast kost zo'n dag me al genoeg. Moet er tenslotte ook met trailer naar toe, 10 euro voor een stal enkel omdat andere mensen niet geloven dat je een paard in moeilijke situaties op neckrope kan rijden en om te laten zien dat het echt kan.