Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DayDream21 schreef:Je loopt gwn naar het stadion, en dan staart er op een bord ´´trein naar Mook´´ en dan ga je zitten, valt in slaap tot er een stel kippen jou staat op te wachten en dan ren je de trein uit. Simpel zat. (Kan vast wel, al is Mook een dorpje met 100 inwoners ofzo)
Citaat:Naam---Wat vind je leuk---wanneer kan je zeker niet
DayDream21---Ik vind (bijna) alles prima---in de voorjaarsvakantie en op de zaterdagen
Black_Devil---ik vind bowlen niet zo---eehm de vakantie en weekenden plannen we op het laatste moment, dus weet nog niet
Roodvos---Dat kampvuurkamperending klinkt leuk! Verder vind ik veel goed.---In de meivakantie
Daphne-- vind alles wel best --- niet in de zomervakantie
Tara---maakt me helemaal niets uit --- ik kan niet in mijn examenperiode, ik weet niet of het slim is voor mij om in de meivakantie te gaan, aangezien ik dan ook moet leren.
Citaat:Naam---Wat vind je leuk---wanneer kan je zeker niet
DayDream21---Ik vind (bijna) alles prima---in de voorjaarsvakantie en op de zaterdagen
Black_Devil---ik vind bowlen niet zo---eehm de vakantie en weekenden plannen we op het laatste moment, dus weet nog niet
Roodvos---Dat kampvuurkamperending klinkt leuk! Verder vind ik veel goed.---In de meivakantie
Daphne-- vind alles wel best --- niet in de zomervakantie
Tara---maakt me helemaal niets uit --- ik kan niet in mijn examenperiode, ik weet niet of het slim is voor mij om in de meivakantie te gaan, aangezien ik dan ook moet leren.
Sanne---Kamperen+kampvuur! En kanoen, maar dan niet te lang. En foto's maken is ook leukMaar niet paardrijden....----In de meivakantie...
Nienke98 schreef:Goed! Ik ga morgen de agenda van mijn moeder stelen en checken welke datums ik in Mook ben!
Als jullie allemaal willen/mogen kunnen jullie (als er genoeg tentjes zijn) ook kamperen daar.
Wat sowieso kan is: fotoshoot in het bos/ picknicken en eventueel kan mijn vader vast wel een kampvuurtje maken op ons plekje![]()
Ik ken het bos ook erg goed dus met mij en Mayra kunnen jullie niet verdwalen![]()
Er is een bowling baan in de buurt (op loop afstand)
En als de ouders van mij en Mayra willen rijden zouden we naar haar ponyclub kunnen.
... Misschien ook handig als ik eens ga vragen of mijn ouders dit een goed idee vinden
_roodvos_ schreef:En hopelijk met een beetje meer!
Want de vorige keer waren we "maar" met zijn vijven. Natuurlijk ook hardstikke gezellig, maar nu we met meer SGB'ers zijn, hopen we natuurlijk ook op meer meetende SGB'ers.
Wie?
alle sgb'ers natuurlijk!
(het topic: [HK] Met een knal en een vuurpijl vliegt de SGB door naar deel 2!)
wat?
Enkele ideeën:
-een huifkarrit
-ruiterweekend?
-buitenrit
-'iets' bij Daydream/Mayra in haar grote tuin (met veranda)
wanneer?
Vakantie's zijn handig, dus...
voorjaarsvakantie? meivakantie? zomervakantie?
waar?
Daar zijn we dus nog niet helemaal uit! Wat denken jullie?
en gewoon omdat het kan:
waarom?
OMDAT HET LEUK IS!
Dus als iedereen nou dit lijstje invult:
wie(ben je): Verena
wat(wil je doen): het maakt me echt niet uit die huifkarren lijkt me wel het gaafst!
waar(woon je): Oosterwolde (far far away) Gelderland
wanneer(kan je): in de zomervakantie!!!!
Vrij nutteloos om te zeggen, maar natuurlijk hebben we er allemaal zin in. brand los en plannen maar!