Bokkers omgeving Nieuw Balinge / Hoogeveen / Emmen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nymphe

Re: Bokkers omgeving Nieuw Balinge / Hoogeveen / Emmen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 23:48

Mooie foto! Vind t ook wel wat hebben dat die koe in de achtergrond staat :')

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 23:53

haha inderdaad. en dan vooral dezelfde kleur:P
ik ben dol op tinkers!
ik spreek jullie morgen weer als ik mn bed uit gerold ben haha.
weltrusten idereen! :Z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:19

Knappe Noedel <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:33

Ik zit ook op stenden. doe bedrijfseconomie maar ik ben nu op stage :D

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:35

Als ik dit allemaal zo lees, vraag ik me af waarom ik nu geen opleiding doe :')
Hmmm,, ik heb het niet echt druk ofzo
JA! wacht met de voorbereidingen van onze droomvakantie eind deze maand *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:38

Waar gaan je heen :D

Ik pas in de zomer weer op vakantie. Ga met mams en haar vriend en zusje en hond naar Monschau. De rest gaat elke dag met de motor weg en ik elke dag de bossen verkennen met hondlief. Hoop dat het lekker weer is en niet te warm.

Moet van de vriend van mams alleen een E-track mee, want ik mag niet verdwalen. En ik moet voor de hond een gps kastje aanschaffen.

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:40

Mijn vriend en ik gaan op 21 feb weg voor 16 dagen een rondreis door MALEISIE <3 <3
Veel rondtrekken, heeeeel veeeel zien!
umh,. ik heb er een topic van, zelf aangemaakt.. maar niemand reageert O:)
Daarin staat het een en ander wel beschreven van onze activiteiten :D :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:42

Gaaf zeg.

Ik wil dat ooit door Amerika doen. Ben verliefd op dat land :j

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:44

love_western schreef:
Gaaf zeg.

Ik wil dat ooit door Amerika doen. Ben verliefd op dat land :j

Ja wij kunnen ook echt niet meer wachten :D
wel een lange zit, en we moeten overstappen maar dat is het vast allemaal waar!

Edit; ik heb nog nooit eerder gevolgen, en vriendlief houd niet zo van hoogtes

Amerika lijkt me ook Fantastisch! en dan naar Wayoming.. (ik weet niet hoe je dat schrijft)
:j

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:50

Hoi! Hier iemand uit Witteveen!

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:53

He Elpatcho!

Witteveen hadden we nog niet gehad! :j
mooie omgeving btw

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:55

Haha kan dat dorpje ook afgevinkt worden ;)

Ja erg leuke omgeving! Heb de paardjes aan huis staan, dus heerlijk rijden hier :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:56

Hoelang vliegen is het dan?

Naar Amerika was het 11 uur. Maar we waren heen met stichting doe een wens. Dus werden flink in de watten gelegd. Kregen eten uit de eerste klasse. En hele rondleiding door vliegtuig. En mijn zusje mocht in de cockpit zit met landen. Net zo gaaf.

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:56

Oeeh wat een heerlijke luxe!
ik zou mezelf niet zijn, om te vragen om foto met text en uitleg hahah!

ben veel in witteveen geweest, :D heerlijke tochten gemaakt met het vz van een oud-vriendin, en ergens daarvan in de buurt ook wel eens gereden op Knollegruun :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:57

Tessa is leuk :j

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:58

love_western schreef:

Naar Amerika was het 11 uur. Maar we waren heen met stichting doe een wens. Dus werden flink in de watten gelegd. Kregen eten uit de eerste klasse. En hele rondleiding door vliegtuig. En mijn zusje mocht in de cockpit zit met landen. Net zo gaaf.

Even denken, het is rond de 14 uur vliegen werd ons verteld, MAAR we moeten ook overstappen, en nou weet ik niet of dat meegerekend is.
Tussen de ritten in zit 3 uur :D dat weet ik dan wel!

Wat gaaf dat zo''n stichting jullie deze kans gaf, mag ik vragen wat je zusje (dat neem ik teminste aan) precies heeft? (hoeft natuurlijk geen antwoord te geven hoor, tis misschien ook wel een onbeschofde vraag) :o

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 01:00

Horseland93 schreef:

ben veel in witteveen geweest, :D heerlijke tochten gemaakt met het vz van een oud-vriendin, en ergens daarvan in de buurt ook wel eens gereden op Knollegruun :p

Tekst en uitleg van mijn paardjes bedoel je? Ah dus echt bekend! vz van iemand die hier nog woont toevallig?

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 01:00

ELpatcho schreef:
Horseland93 schreef:

Tekst en uitleg van mijn paardjes bedoel je? Ah dus echt bekend! vz van iemand die hier nog woont toevallig?

Ja van je paardjes :D als je wil :p
Ummh eff denken, ... haar ouders nog wel maar zij zelf niet meer :)
haha!

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 01:05

Haha oke

Foto's staan in mijn profiel. Heb even niet de laptop met de foto's voor me. Heb een fjordje van 16, die heb ik al 12 jaar. Mijn moeder rijdt daar nu veel mee en ze heeft een verzorgruitertje, allemaal puur recreatief.

Ik zelf rij veel op mijn haflinger, van bijna 7. Heb hem als jaarling gekocht en zelf beleerd. Ben er nu Z1 startgerechtig mee. Maar buitenrijden blijft toch wel het heerlijkst!

En ik heb nog een bijna 4 jarige haflinger X fries. Gekocht als veulen op de zuidlaardermarkt. Nu net klein jaartje onder het zadel. Haha weet nog niet wat ik daar mee wil :P Maar tot nu toe is het leuk om haar alles te leren en lekker mee naar buiten te nemen.

Verder zie ik hier heel veel hondjes voorbij komen, dus ook nog maar even vertellen dat ik twee super lieve honden heb. Een jackrusseltje en een labrador. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 01:06

Horseland93 schreef:
love_western schreef:

Even denken, het is rond de 14 uur vliegen werd ons verteld, MAAR we moeten ook overstappen, en nou weet ik niet of dat meegerekend is.
Tussen de ritten in zit 3 uur :D dat weet ik dan wel!

Wat gaaf dat zo''n stichting jullie deze kans gaf, mag ik vragen wat je zusje (dat neem ik teminste aan) precies heeft? (hoeft natuurlijk geen antwoord te geven hoor, tis misschien ook wel een onbeschofde vraag) :o

Helemaal niet onbeschoft :n

Ze is 13 jaar geleden geboren met een Transpositie vd Grote Vaten (tgv) en een Ventrikel Septum Defect (vsd). En alle organen gespiegeld
Ze heeft de eerste weken van haar leven dan ook in het UMCG doorgebracht en toen ze 10 dagen oud was is ze geopereerd. Dit was haar eerste open hart operatie. Haar longaders en aorta werden op de juiste plaats op het hart gemaakt(tgv) en het grote gat tussen haar kamers gedicht (vsd).
Altijd bleef ze wel moe geweest want ze had 'restafwijkingen' overgehouden na haar OK.
Namelijk een Pulmonalisstenose (vernauwing van de longader), een lekkende longaderklep, Aortainsuffiency (de aortaklep lekt waardoor er bloed terugstroomt haar kamer in), rechterbundeltak blokkering en ritmestoornissen.

Ze was dus vaak en veel moe en dit werd steeds erger. Ze ging van een jaarlijkse controle naar elke 6 mnd naar elke 3 mnd controle.
In juni 2010 kreeg ze een scan, echo en inspanningstest en holter en in september moest ze komen voor een Hartcatheterisatie.
Hieruit bleek dat ze toch weer geopereerd moest worden.

Op 16 november 2010 kreeg ze haar 2e grote OK en is haar klep gerepareerd (gelukkig want anders had bioklep kregen) en hebben ze een richeltje net onder de klep ( littekenweefsel van 1e OK) verwijderd en vernauwing kunnen oprekken.

Intussen gaat het echt super met haar. Ze zit niet meer in de rolstoel. Gebruikt haar elektrische fiets niet meer. Ze gaat elke zaterdag naar hiphop.

http://celina11.blogspot.nl/ Hier staat het hele reisverslag. Moet nog steeds alleen de film in elkaar draaien :oo

Pff lange zit dus. Succes ermee. Hoop niet dat jullie turbulentie hebben.

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 01:13

Citaat:
Helemaal niet onbeschoft :n

Ze is 13 jaar geleden geboren met een Transpositie vd Grote Vaten (tgv) en een Ventrikel Septum Defect (vsd). En alle organen gespiegeld
Ze heeft de eerste weken van haar leven dan ook in het UMCG doorgebracht en toen ze 10 dagen oud was is ze geopereerd. Dit was haar eerste open hart operatie. Haar longaders en aorta werden op de juiste plaats op het hart gemaakt(tgv) en het grote gat tussen haar kamers gedicht (vsd).
Altijd bleef ze wel moe geweest want ze had 'restafwijkingen' overgehouden na haar OK.
Namelijk een Pulmonalisstenose (vernauwing van de longader), een lekkende longaderklep, Aortainsuffiency (de aortaklep lekt waardoor er bloed terugstroomt haar kamer in), rechterbundeltak blokkering en ritmestoornissen.

Ze was dus vaak en veel moe en dit werd steeds erger. Ze ging van een jaarlijkse controle naar elke 6 mnd naar elke 3 mnd controle.
In juni 2010 kreeg ze een scan, echo en inspanningstest en holter en in september moest ze komen voor een Hartcatheterisatie.
Hieruit bleek dat ze toch weer geopereerd moest worden.

Op 16 november 2010 kreeg ze haar 2e grote OK en is haar klep gerepareerd (gelukkig want anders had bioklep kregen) en hebben ze een richeltje net onder de klep ( littekenweefsel van 1e OK) verwijderd en vernauwing kunnen oprekken.

Intussen gaat het echt super met haar. Ze zit niet meer in de rolstoel. Gebruikt haar elektrische fiets niet meer. Ze gaat elke zaterdag naar hiphop.

http://celina11.blogspot.nl/ Hier staat het hele reisverslag. Moet nog steeds alleen de film in elkaar draaien :oo

Pff lange zit dus. Succes ermee. Hoop niet dat jullie turbulentie hebben.

Wauw wat een onwijs heftig verhaal, ik kom zelf uit de gehandicaptenzorg/zone met mensen en een beperking, dus aantal beschreven 'probleme/ziektebeelden' klinken me wel bekend in de oren,
Jeetje, ik schrik toch even van, zo jong en Zo ongelovelijk sterk!
Daar en voor jullie, heb ik nou echt heel veel diep respect :o

Hip hop heb ik vroeger ook heel even gedaan, dat gaf mij toen ook veel energie als het even tegen zat.
Succes nog met de misschien wel komende operaties,
Staat er nog wat leuks gepland voor jullie, net zoals stichting die toen de vliegreis heeft verzorgt,
Altijd een goed uitgangspunt !

even terug komen op Maleisie:
Aah please nee! :n geen turbelentie,, ik had maar 1 voorwaarde, en dat is dat niet wou overstappen maar helaas, :Y)
Kunnen we wat zien van 1 van de grootse (maar ook rijkste) land/vliegtuigvelden :p Dubai!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 01:19

Voor ons verder niks leuks gepland. Maar mijn zusje gaat elk jaar een week weg met de Hartstichting. En om het jaar zeilen met allemaal hartenkinderen. En ja ze is behoorlijk sterk en positief. Mag nu weer een jaar weg blijven voor controle.

En mijn moeder organiseert elk jaar (behalve vorig jaar) een kampeer weekend voor gezinnen die een kindje hebben met een aangeboren hartafwijkingen. Is ook elk jaar weer gezellig. En iedereen begrijpt elkaar daar.

Maar ik wil graag dus weer terug naar Amerika, alleen jammer dat het zo duur is.

Turbulentie is echt vervelend. Dus ik ga duimen voor je. En dat is ook gaaf zeg, kun je mooi even rondkijken in die uren dat je moet wachten.

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 01:23

love_western schreef:
Voor ons verder niks leuks gepland. Maar mijn zusje gaat elk jaar een week weg met de Hartstichting. En om het jaar zeilen met allemaal hartenkinderen. En ja ze is behoorlijk sterk en positief. Mag nu weer een jaar weg blijven voor controle.

En mijn moeder organiseert elk jaar (behalve vorig jaar) een kampeer weekend voor gezinnen die een kindje hebben met een aangeboren hartafwijkingen. Is ook elk jaar weer gezellig. En iedereen begrijpt elkaar daar.

Maar ik wil graag dus weer terug naar Amerika, alleen jammer dat het zo duur is.

Turbulentie is echt vervelend. Dus ik ga duimen voor je. En dat is ook gaaf zeg, kun je mooi even rondkijken in die uren dat je moet wachten.

Super hoor! ik ben nog nooit wezen zeilen, .. lijkt me erg leuk !
naj, ik ben wel eens op een tjalk geweest voor 1 week :Y)

Top! ik ga ook heel veel duimen draaien, ! en anders eff een bezoekje aan de huisarts,,
ik ben niet gestresst of wat dan ook, maar stel dat ik een black out krijg O:)
Ja dubai moet echt heel mooi zijn, ik heb me wijs laten maken dat daar veel van marmer is, heel luxe afgewerkt, en je vind dat daar alleen maar ''beauty stewardessen' haha! :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 01:25

Veel foto's maken daarvan dus :j Zou er gewoon niet te veel druk om maken. Je kunt er weinig tegen doen. Maar ik snap je angst. Ik was bang om neer te storten. Was blij als ik weer veilig op de grond stond.

Zijn er trouwens nog sportievelingen hier??
http://survivaltiendeveen.nl/

:D :D

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 01:31

Ja, ik schaf nog even een 'goedkope' fotocamera aan, voor mooie fotos!
ik zal mijn best doen om ze dan op Bokt te zetten ,.. dat word dan wel mijn 1e uploaden haha!
voor neerstorten ben ik niet bang,, zolang ik er maar niet over na denk!

Sportief.. beetje!
maar geen survival!
schiet mij maar lek _/-\o_