Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hanna_94 schreef:Ik vind de Liereman in Oud-Turnhout ook wel mooi, maar ik weet niet zeker of je daar overal met honden mag komen?
De Teut in Zonhoven lijkt me ook heel mooi.
furioso schreef:Waar zijn er mooie gebieden waar je met honden mag en er evt ook een gebied is dat omheind is ?![]()
Ik heb in mijn buurt wel mooie bossen maar honden enkel aan de leiband en niet los..
Hoppit schreef:... vroeger wel hondenmeetings georganiseerd in het Prinsenpark te Retie (Kempen dus). Heel ferm park, met ook een stuk afgezette hondenspeelwei. Goede grote parking.
De Teut in Zonhoven is ook enorm mooi, en dan zit je natuurlijk in Limboland, maar dat is zeker voor Kempen ook nog goed te bereiken hoor. Daar is echt een gigantisch afgezet stuk losloopwei voor honden, 2ha als 'k 't goed herinner. Plus ook hele mooie waterstukken, schapies, ... Iets minder qua parkeergelegenheid, maar wel zalig groot.
Hoppit schreef:Geen honden, maar vroeger wel hondenmeetings georganiseerd in het Prinsenpark te Retie (Kempen dus). Heel ferm park, met ook een stuk afgezette hondenspeelwei. Goede grote parking.
De Teut in Zonhoven is ook enorm mooi, en dan zit je natuurlijk in Limboland, maar dat is zeker voor Kempen ook nog goed te bereiken hoor. Daar is echt een gigantisch afgezet stuk losloopwei voor honden, 2ha als 'k 't goed herinner. Plus ook hele mooie waterstukken, schapies, ... Iets minder qua parkeergelegenheid, maar wel zalig groot.
Hanna_94 schreef:Luca, ik wil je eventueel wel afhalen aan een station als je met de trein komt. Moest het het prinsenpark worden, dan passeer ik het station van Geel.
Maar er zullen best nog wel mensen langs stations komen waar jij naartoe kan met de trein
Aria_zz schreef:Rayoow - Balen
Hanna_94 - Meerhout
Snollygoster - Tongeren (Limburg)
Daaphh - Bilzen ( Limburg )
Luca03 - Erps-Kwerps (kortenberg)
Kay_kim -Mol (prov antw)
Hoppit - Mol
furioso - Puurs (prov Antwerpen)
chimello - Lanaken (Limburg/bij Maastricht)
nuvel - arendonk 20 minuutjes van mol
_Alarm_wlkp - Leopoldsburg (Limburg)
Lisse-Mol (prov. Antwerpen)
Urielle - bij Kalmthout in de buurt (noordkant Antwerpen)
Laulitz - Peer(Limburg) maar ook Mechelen & Turnhout
Dilayla- Steenokkerzeel (vlaams brabant)
Yontheke - Retie (vlakbij Mol en Arendonk)
Rebel_Jits - Tongeren (Limburg)
Zwieke - Oud-Heverlee (Leuven) (Vlaams Brabant)
Biebabeloeba - Leuven en/of Linkeroever (Antwerpen)
veenmosveen - Oosthoven ( Oud Turnhout )
MMares - Boortmeerbeek (Vlaams Brabant)
tesseke - Turnhout (Antwerpen)
Gigixponys- Oud-Turnhout
Chelinka - Brecht (antwerpen)
Hvelreki - Gent of Vlaams-Brabant
Percy - Hoogstraten
Caresje - Hoogstraten in weekend en vakantie's, doordeweeks Bilzen (school/manege) en Tongeren (internaat)
OlympicOrry- Grobbendonk(provincie antwerpen)
Roweentje89 - Zandhoven, Antwerpen.
Bumblehorse - Beerse (Turnhout/ Antwerpen)
Hetlevenwint- Kortrijk (West- Vlaanderen) < school in Antwerpen
HeavensLove - Sleidinge (Oost-Vlaanderen, tussen Gent en Eeklo)
Monica42-borgloon limburg
Aria_zz-Brugge W-V
Babeau - Merksplas (Provincie Antwerpen, dicht bij Turnhout)