Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Allergieën / niet lusten / niet mogen lijstje:- Anouk -> allergisch voor aardbeien, na warm wassen wel te eten. Geen visliefhebber. Allergisch voor plofkip
![]()
- lisanne -> allergisch voor kiwi. Haat vis![]()
- Stef -> Geen paddestoelen, allergisch voor appelsap
- Suus -> geen liefhebber van (warme) groente
Citaat:Allergieën / niet lusten / niet mogen lijstje:- Anouk -> allergisch voor aardbeien, na warm wassen wel te eten. Geen visliefhebber.
-[naam] --> Vis-ui-padeenstoelen-rauwkost (lust wel koude wortels , die kaan ik meestal dan als mijn ouders sla eten en als warme wortel hebben eet ik ook koude wortel) Courgette , kolen krijg ik gas van - andere kleuren dan rode paprika
Citaat:Wie neemt wat mee? , drinken eten een spelletje extra?
- -[naam] - iets van drinken en eventueel een nagerecht?
Citaat:Allergieën / niet lusten / niet mogen lijstje:- Anouk -> allergisch voor aardbeien, na warm wassen wel te eten. Geen visliefhebber.
-Rebecca -> Vis-ui-padeenstoelen-rauwkost Courgette , kolen, andere kleuren dan rode paprika
- Nikki -> Kiwi
- -Rebecca - iets van drinken en eventueel een nagerecht?
- Stef - Als we spelletjes doen Cranium, kan ook Twister, en eten nog geen idee, komt later
Citaat:Allergieën / niet lusten / niet mogen lijstje:- - Anouk -> allergisch voor aardbeien, na warm wassen wel te eten. Geen visliefhebber. Allergisch voor plofkip
![]()
-[naam] -> Vis-ui-padeenstoelen-rauwkost Courgette , kolen, andere kleuren dan rode paprika
- Nikki -> Kiwi
- -[naam] - iets van drinken en eventueel een nagerecht?
- Stef - Als we spelletjes doen Cranium, kan ook Twister, en eten nog geen idee, komt later
takkie_muis schreef:Citaat:Allergieën / niet lusten / niet mogen lijstje:- - Anouk -> allergisch voor aardbeien, na warm wassen wel te eten. Geen visliefhebber. Allergisch voor plofkip
![]()
-Rebecca -> Vis-ui-padeenstoelen-rauwkost Courgette , kolen, andere kleuren dan rode paprika
- Nikki -> KiwiCitaat:Wie neemt wat mee? , drinken eten een spelletje extra?
- -Rebecca - iets van drinken en eventueel een nagerecht?
- ik wil best eten maken en drinken regelen en een portie gezelligheid![]()