EskeGirl schreef:Is het dan wel goed weer? Gaan we in de regen door de dierentuin lopen .jaaaa leuk!! maar dan verwacht ik wel dat jij voor mij een paraplu ophoud
Erwin89 schreef:EskeGirl schreef:Is het dan wel goed weer? Gaan we in de regen door de dierentuin lopen .jaaaa leuk!! maar dan verwacht ik wel dat jij voor mij een paraplu ophoud Hou jij de mijne dan op?
EskeGirl schreef:Erwin89 schreef:jaaaa leuk!! maar dan verwacht ik wel dat jij voor mij een paraplu ophoud Hou jij de mijne dan op? lijkt me een fijn plan
Erwin89 schreef:takkie_muis schreef:Of met sneeuw , Erwin houdt wel een paraplu voor me op ohw Wil je wel stiekum
takkie_muis schreef:Erwin89 schreef: Barbie haar wraak zal zoet zijn we vechten het wel ergens anders uit! sorry Roby kunnen we begin januari de meeting houden?
Ik heb ook niks gepland staan, maar het kan natuurlijk altijd dat mijn rooster of schema verandert.Hopelijk kan ik mee en anders moeten jullie het zonder mij doen, da's simpel.
EskeGirl schreef:Ach, anders is begin januari ook goed Igg voor 17 januari danlijkt me een strak plan