[Besloten] Zeeuwen Hapjesmeet januari 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heranda

Re: [Besloten] Zeeuwen Hapjesmeet januari 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 23:35

Ja, geef ik jou iets "cadeau", vergeet je het mee te nemen :roll: :P

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 23:38

Vond het ook heel gezellig meiden, Kelly bedankt vood de gastvrijheid!

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 00:33

En heb je je hoesje wel dan Dais? Enfin, ik zal op je spaarcentjes passen hoor!

Gezellig, lekker, leuk zoveel animo ook! AAlleen die laatste cupcake... pffff dat was een overkill aan calorieën haha!

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 00:37

Toen ik naar huis reed dacht ik nog aan het tientje zal ze het mee hebben..... hihi

Was gezellig en Kelly bedankt voor de gastvrijheid.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 06:49

Ben morgen in middelburg. Miss kan ik het dan ophalen bij je werk?
Hoesje ben ik ook vergeten :D

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 13:25

Janneke, haha nou het ging net iets anders :') Op de terugweg van de Kroo naar huis ben ik mijn telefoon verloren. Ik dacht dat ik hem vergeten was bij de Kroo dus terug gelopen en overal gezocht en wezen vragen, maar niks :n
Ik was gek genoeg wel online op whatsapp (maar whatsapp geeft dat wel vaker aan terwijl dat niet klopt, maar in dit geval vond ik het wel een akelig idee, geen wachtwoord of niks en alles is te vinden op mijn telefoon... := ) dus na meerdere berichtjes en telefoontjes uiteindelijk mijn sim maar geblokkeerd.

Uiteindelijk heeft een mevrouw mijn telefoon gevonden toen ze met de hond over de dijk liep. Mijn telefoon had al die tijd buiten gelegen en was zeiknat, maar deed het nog wel, ze kon dus de berichtjes lezen en bij mijn nummers kijken, maar niet meer bellen of smsen ermee. Ze vond het nummer van mijn ma en belde om te zeggen dat ze de telefoon had gevonden :') Moeder weer naar Marco gebeld en hij belde weer naar Miranda om het nummer door te geven en zo bleek dat die mevrouw gewoon in dezelfde straat woonde als Kelly. Gelijk mijn telefoon op gaan halen en als dank 4 cupcakes afgegeven... :')

Eenmaal terug bij Kelly haalde ik mijn telefoon uit elkaar en daar haalde ik een compleet doorweekt briefje van 10 uit... En iedereen maar lachen dat ik overal geld verstop :')

Nu ligt mijn telefoon in een bak met rijst en ik hoop écht dat hij het dadelijk weer doet (ging na een tijdje toch raar doen) . Ik heb nu mijn tijdelijke telefoon, een LG. Vanochtend met werken ben ik er bijna mee gaan gooien. Communiceer met mijn bazin via whatsapp en de bediening van een LG werkt precies andersom als bij een samsung. Wat een drama :')

Kort samengevat wel een enorme eye opener. Dadelijk komt er een wachtwoord terug op mijn telefoon en ik ga tóch maar die app installeren om mijn telefoon terug te vinden :o :')