heb nog wel een goed recept voor een simpele groene curry.. verder.. pannekoeken, heb wel allemaal lekkere receptjes voor een tapasavondje.. Japanse ramen (noodlesoep) zelf wokken
ik zal nog even verder nadenken.. Zijn wel een paar dingen die ik niet mag eten natuurlijk (nouja mag is een groot woord, maar om het weekend pijnvrij en gezellig te houden zijn er een aantal dingen die ik niet kan eten..
Ik ben zelf nogal een zinnige eter maar vooral vlees gaat er wel in bij mij. We komen er wel uit denk ik zo.
monica08
Geplaatst: 23-01-14 07:27
Ik weet niet wie boodschappen gaat doen of dat iedereen wat haalt, maar zouden we met z'n allen wel kunnen denken om verpakkingen te lezen van bijv. pakje mix noodles in verband met mijn allergie? Heb het hier over de ''hoofdgerechten'', hapjes etc. denk ik zelf wel om.
Gnome
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-14 07:43
Heel goed dat je dat zegt mo! Lijkt mij heel slim om jou in ieder geval mee te nemen met de boodschappen voor de zekerheid!
ja we hebben 3 avonden. ik ben voor: - uit eten - kaasfonduen/gourmetten - uuh iets anders lekkers.
vond tapasavondje van mireille ook wel goed idee, dat we allemaal iets maken ofz.
klinkt goed Daan.
Cadaz
Geplaatst: 23-01-14 23:00
En voor de lunch kan ik wel lekkere soep maken? Met afbakbroodjes oid?
Roosch
Geplaatst: 23-01-14 23:00
Dan stem ik voor - uit eten - kaasfonduen/gourmetten - tapasavondje
Cadaz
Geplaatst: 23-01-14 23:02
Wij hebben hier 2 van die tepanjaki bakplaten die ik mee kan nemen voor gourmetten? Kan Veel op en werkt als een tierelier
_PassoaJus
Geplaatst: 23-01-14 23:03
Qua lunch HOU ik van allemaal lekkere broodjes, soepjes, verschillende beleg soorten en EIEREN. Die dingen kan ik nooit te veel eten! Lunch mag van mij wel lekker uitgebreid of ontbijt ook, dan vreet ik de hele dag niet weer tot het avond eten! NOMNOMNOM!