Kim, ik had immers al gezegd dat als ik mn rijbewijs van de week haal dat ik je dan wel wil op halen! Want ik rij liever zelf omdat ik weekenddienst heb dat weekend en ik toch eerst naar LWD moet en weer opgehaald moet worden. Dus ik MOET gewoon mn rijbewijs halen van de week!
Lynn, als ik m heb dan mag je ook met mij meer hoor! Anders rij ik heel graag met jou mee!
Dat is natuurlijk een verrassing! Heb wel hele leuke ideetjes (tenminste ik vind het leuk ), van de week de dingetjes bij elkaar zoeken en in elkaar knutselen. Zoooo leuk, zo leuk mogelijke cadeatjes (en zo veel en groot mogelijk) voor +/- 2,50 per cadeautje!
Sita_
Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-13 21:19
Mirr89 schreef:
Dan zal ik ook eens even op cadeautjesjacht, ben net in de stad geweest, maar dan gaan we gewoon nog een x! Ik heb d'r zin in!
Precies.... ze zijn niets te kort gekomen daar Zullen we saampjes brainstormen of de stad in anders Steph? Kan wel ff bij de action kijken van de week? Anders haal ik toch gewoon wat voor ons beiden als je er niet uit komt
Lynniiie
Geplaatst: 01-12-13 23:19
Ik zal morgen de stad in voor alle sintcadeautjes. Enige dag dat ik een beetje tijd er voor heb.
Dus t is nu 4 kadootjes voor 10 euro? Moet heel eerlijk zeggen dat ik daar wat minder blij mee ben. Ik vier 3 keer sinterklaas en zit daardoor al heel krap deze maand
Het was eerst 2 kadotjes met een maximum bedrag van 10 euro in totaal.. Nu is t 4 kadotjes met een maximum bedrag van 10 euro totaal, dat zit dan op 2.50 per kadotje. Maar het is een max bedrag he, als jij het voor minder af kan, of net als roos iets hebt staan wat je gekregen hebt en weer kwijt wilt kan je dat ook gewoon meenemen, gewoon low budget..
Ik dacht inderdaad ook eerst dat het 2 cadeautjes van samen 5,- was. Ook ik vier 4 keer sinteerklaas en heb helaas wat tegenvallers qua geld gehad. Sita, heb jij al een idee hoeveel het vlees enzo gaat kosten?
Oke, dus als het iets goedkoper is is het ook geen probleem? Ik weet trouwens nog steeds niet 100% zeker of ik kom. Niet door vervoer maar doordat ik de laatste tijd niet lekker in mijn vel zit.
Ik ken t Kim.. had het destijds ook met het wokken. Je weet dat je van harte welkom bent maar die keuze kun je alleen zelf maken.. dikke knuf! En goedkoper.. natuurlijk. Gewoon max 10 euro voor 4 cadeautjes.
Calimero_
Geplaatst: 04-12-13 20:34
Ik heb toch besloten niet te komen met gourmetten/sinterklaas vieren. Ik zit financieel niet fijn en zit op het moment ook niet lekker in mijn vel.
Jammer Kim! Ik ben vanavond even de stad in geweest... Nouja even, dan zie je leuke dingen is het beschadigt en vooral al het leuke is duur ... Ik hoop dat ik jullie blij kan maken met de cadeautjes!