Kunnen we die beslissing dan niet beter nu al nemen? Het is per slot van rekening al overmorgen...!
Zonde natuurlijk, ook van al het geregel (waarvoor dank Zazzel ), maar het is de bedoeling dat het leuk is voor iedereen, en regen draagt daar natuurlijk niet echt aan bij
Regen is inderdaad wel echt een probleem (voor de paarden, maar ook voor de apparatuur). Misschien is het het verstandigste om het niet door te laten gaan. Ik vind het altijd lastig om die keuze op basis van weersvoorspellingen te maken, maar je moet iets besluiten. Geen dank voor het regelen, ik had erg graag gewild dat het door zou gaan. We kunnen het proberen te verplaatsen en er komt zeker in het voorjaar weer een meeting.
WildDreams
Geplaatst: 07-11-13 17:00
Haha heb ik net mn moeder overgehaald, wilde ik het posten Naja, regen zitten de camera's, mensen en paarden niet op te wachten haha
Ahh da's ook wel sneu Sharon... Maar ja, de lol gaat er gauw af als je in de kouwe natte bende staat met een verregend peerd en een koukleumende fotograaf...
Ik had het ook erg leuk gevonden, maar denk dat het beter is als we het verplaatsen. Schrijf mij alvast maar op voor de Voorjaars-fotomeeting!
Inderdaad Zazzel jij heel erg bedankt alvast voor al je regelwerk Maar ik denk inderdaad gezien de weersvoorspellingen dat het realistischer is om het te verplaatsen naar een andere datum. Of ik dan ook van de partij kan zijn weet ik niet, aangezien ik eerst geopereerd moet worden en er op dit moment nog geen duidelijkheid is over de herstelperiode....
Oke, dan kies ik er toch voor om de meeting te verplaatsen naar het voorjaar.
Ik zal een nieuw topic daarover aanmaken omdat het anders te chaotisch wordt, maar wil even jullie voorkeur weten. - zaterdag 22 maart - zondag 23 maart - zaterdag 5 april - zondag 6 april