Bovenstaande zou heel fijn zijn maar dan hebben we een probleem met vervoer van Corelli en Liset. Voor vriendje is het nog steeds niet 100% zeker of hij meegaat omdat hij eigenlijk de weersvoorspelling af wil wachten, vandaar dat ik nog geen uitspraken kan doen. Mocht het vooruitzicht een beetje goed zijn gaat hij mee en kan hij dus ook eventueel rijden indien nodig.
Ooh dat is mooi... Dan zou je lief en zn metaaldetector ook gewoon met ons meekunnen Roos..
Corelli
Geplaatst: 07-10-13 22:05
Een klein meisje? of een fluffy unicorn?? Help me even hahahaha
Roosch
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-13 22:09
Dan laat ik die nog even last minute beslissen of ie meegaat, fijn zo.
Dan even een klein schemaatje:
Half 10 gaat de boot. Het is raadzaam om e-tickets te kopen voor zowel boot als parkeren via http://www.wpd.nl/ameland/bestel-uw-e-ticket/. Dan huren we fietsen / nemen we de bus naar stal (wat jullie fijner vinden). Voordeel van fietsen huren is dat we deze de hele dag mogen gebruiken en dus niet gebonden zijn aan een specifieke plek. In principe kunnen we ons rondom stal ook fijn amuseren, je bent zo op het strand voor een strandwandeling, het terras is op loopafstand..
Dan rijden we van 11 tot 1, en hebben dan nog de hele middag om door te brengen met z'n allen.