Blue heeft nog nooit een blessure gehad, maar gisteren heeft hij een beetje lomp gedaan. Of geschrokken, of niet goed uitgekeken, maar hij kwam in aanvaring met de schuur toen hij de bak in rende. Ik heb het niet gezien, maar de plukken haar die aan de rand zaten, zeiden genoeg. Hij heeft een flinke schaafwond op zijn heup, maar wat mij vooral zorgde baarde is dat hij geen stap meer wilde zetten en zijn linkerachterbeen niet wilde belasten. Dus DA erbij geweest. Die heeft hem onderzocht, maar verwacht dat het puur pijn is en geen beschadiging aan bot/gewricht, hoewel de tijd moet uitzien of het echt zo is. Dus metacam geven en insprayen met acederm. En een week rust. Gelukkig was hij vandaag al een stuk vrolijker en liep weer als een kievit. De wond zag er ook rustig uit. Dus ik heb goede hoop volgende week weer in het zadel te klimmen.
Waar ik wel van baal is dat de eerste rit die was gepland via dit topic, ik gelijk moet afhaken. En nu het nog wel zulk mooi weer is!

Maar van uitstel komt geen afstel! Gaan we zeker nog een keer in de herhaling gooien en hopen op mooi weer op 13 oktober als we naar de Veluwe gaan!