kirsten wat mij betreft wel hoor. ik voel wel een beetje een tweedeling eerlijk gezegd met de groepsapp-mensen en de topic-mensen en dat vind ik wel jammer.
nou jullie komen wel stukken minder tot niet meer toch omdat jullie het op de groepsapp leuker vinden, dat bedoel ik
Kirsten
Geplaatst: 28-10-13 09:40
Ik lees nog steeds iedere dag braaf mee, maar het gaat mij echt te snel ik red het niet om blp te maken en dat vind ik niet eerlijk als ik dan wel post.
Hoezo tweedeling?
De meiden van de groepsapp zullen het zelfde als ik ervaren denk ik. Qua drukte doel ik dan op.
Maar dat hoeft op een meeting.toch geen scheve koppen op te leveren? We maken nog steeds dezelfde dingetjes mee en zijn stapel op kindjes!
CindyUniek
Geplaatst: 28-10-13 09:42
Vanaf hoe laat is het? Mijn voorkeur gaat ook uit naar zondag
Op zich misschien ook wel logisch suus wij kletsen allemaal dagelijks met elkaar en vinden het dan natuurlijk leuk als uit dat groepje bijna iedereen op zondag kan om daar dan voor te kiezen toch? Ik kan met 2 kids bokt gewoon niet bijhouden dus heel veel nieuwe ken ik niet
Anoniem
Geplaatst: 28-10-13 09:45
ow nee hoor kirsten dat hoeft absoluut niet en dat doe ik ook niet! maar het is nu eenmaal zo dat als je met een besloten groep op een app zit die meer contact met elkaar hebben zo en dingen bespreken. ach ik weet ook niet hoe ik het beter moet verwoorden
cindy dat bedoel ik.. ik had eigenlijk soort van gevoel van wellicht kan er beter een groepsapp meeting en een topic meeting zijn (want de meetsen van de groepsapp steunen elkaar in de zondag), want nieuwe mensen krijgen zo geen schijn van kans eigenlijk en dat vind ik erg zonde.
Geen schijn van kans is het natuurlijk ook niet het gaat niet voor niets haast gelijk op qua stemmen toch En er zijn nog best veel van de app wel actief is het topic toch?
Laura82
Geplaatst: 28-10-13 09:51
Suze, de voornaamste reden dat ik op dit moment niet veel reageer op bokt, is omdat bokt op mn mobiel slecht werkt, reacties plaatsen gaat bijna niet. Ik heb in de maanden sinds Esmée geboren is misschien 3x de pc van dichtbij gezien. Ik heb gewoon de hele dag mn handen vol, ben doodmoe(zeker nu ik weer aan het werk ben) en zit nou ook nog niet echt geweldig in mn vel. Ik herinner me een tijd dat jij hetzelfde probleem had en toen had iedereen daar begrip voor, dus eigenlijk vind ik dit een beetje flauw. Ja ik vind de app leuk, maar dat heeft niets te maken met hoe vaak ik op bokt kom.
Maar goed, ik vind het allemaal prima. Ik spreek wel gewoon een keertje apart af met de meiden uit de app, scheelt een hoop gedoe
Laura ik bedoel het niet op die manier ik weet idd heel goed hoe dat is met de pc. Nouja ik kom blijkbaar niet ged uit mn woorden.
Laura82
Geplaatst: 28-10-13 09:53
Ik had overigens ook graag de nieuwe mensen ontmoet, en de die hards die niet in de groep app zitten... anders had ik geen moeite gedaan om naar de meeting te komen...
Fantast
Geplaatst: 28-10-13 09:55
Even een domme vraag misschien maar aangezien de discussie nu over zaterdag of zondag gaat. Is het al zeker dat het zaaltje op deze dag kan? Laten wij eerst een reactie van Lisa afwachten.
Suze dat vind ik wel jammer dat jij het zo voelt, ik ben momenteel veel mobiel en dat bokt wat minder. Sven zit nu op een leeftijd dat ie wat meer aandacht nodig heeft, hij kruipt door huis dus ik race steeds,achter hem aan, daarnaast een aantal mindere nachten (al een paar weken)ndoor doorkomende tandjes, dan vind ik het lastig bijhouden op bokt.
EstherMe
Geplaatst: 28-10-13 09:56
Is het dan nu niet handig om even een lijstje te maken wie op zaterdag en wie op zondag? Ongeacht partners oid..
Misschien hebben er veel op beide dagen gestemd of is de groep echt zo verdeeld?
Ik kan beide dagen
Anoniem
Geplaatst: 28-10-13 09:58
Weet je ik bedoel het echt niet als verwijt. Ik mis jullie gewoon maar er zijn ook echt weer veel nieuwe lieve meiden bij in t topic die er fijn bijpassen. Maar t voelt voor mij als soort van twee groepen op een of andere manier...
__Marije__
Geplaatst: 28-10-13 09:59
Pfff meiden kom op! Ik kom ook weinig in het topic maar momenteel ook weinig op de app, maar het een sluit het ander toch niet uit? Tuurlijk vind ik het leuk om de meiden van de app te meeten maar er zitten ook meiden in het topic die niet in de app zitten en die wil ik net zo goed meeten! Dus voorstellen om te splitsen vind ik echt heel heel jammer. Ik vind echt dat we moeten kijken wanneet de meeste meiden kunnen en ik wil manlief ook graag meenemen maar ik ga daarom niet zeggen dat ik de andere dag niet kan want ik vind het belangrijker dat we met zoveel mogelijk meiden zijn want daar gaat het uiteindelijk om toch???? Dus ik ben het eens met Esther, laten we eerlijk een lijstje maken...
Ik zeg ook niet dat ik zondags niet kan ik sprak enkel mijn voorkeur uit zoals meerderen doen en al eerder hebben gedaan als partner mee kon. Scheelt mij namelijk onnoemlijk veel autorij stress.
Splinter
Geplaatst: 28-10-13 10:16
Ik kan tot nu toe beide dagen, ligt er wel beetje aan waar het is,
Ik mis vast een heleboel dan omdat ik niet op de groepsapp zit. Naja zal niet gaan ook mijn tel kan bellen en smsen en daat houd het een heel eind bij op. Al eerder had ik gezegd dat ik beide dagen kan dus zie het wel tegen die tijd.