Ik kan de 17e niet mee, ben zowel bij sport als bij mij vriend thuis zeer gewenst aanwezig te zijn. Vooralsnog veel plezier en wie weet de volgende keer, gister nog een zeer geslaagde bronymeeting gehad dus heb de smaak wel weer te pakken.
Chantaliiejj
Geplaatst: 20-10-13 17:06
Jammer dat je niet mee kan Azmay, misschien de volgende keer
Larimar schreef:
Nou mensen, wie is er voor de dierentuin en wie wil wat anders?
Ik ben niet zo van de dieren tuin om eerlijk te zijn naar welke was je van plan om te gaan ?
Drinken of eten vinden jullie niets, nu is de dierentuin niets...Willen jullie dan misschien eens aangeven wat jullie dan wel leuk vinden? Dit schiet niet op en weet ts ook niet meer wat ze moet...
Ik ga wel niet meer mee, maar misschien idd gewoon paardrijden of een boswandeling met eventueel honden erbij. Ik weet bijvoorbeeld bij Nijmegen (station Mook/Molenhoek) dat je daar kunt uitstappen en meteen in een groot bos zit. Misschien zijn er meer stations de meteen in een bos uitkomen.
haha als iemand dat heeft is het handig mymy Weet niet of iedereen een bos rit wil maken bij Rc het Fjordenpaard is alleen wel in Drenthe de prijs is daar niet zo heel deur. Of is dat voor iedereen te ver ?
Pam87
Geplaatst: 21-10-13 13:28
nogal
3u40 min in de trein !! jeetje wel goede oefening als je een soort van sociale fobie hebt haha
Chantaliiejj
Geplaatst: 21-10-13 13:29
haha voor mij ook hoor maar ben der al vaker geweest dus dacht is misschien handig lastig om een plek te zoeken wat voor iedereen te doen is, hadden we niet Utrecht afgesproken ?
Ben ook al een paar keer bij het Fjordenpaard geweest maar mijn auto is zo onzuinig (1 op 5) dat het dan voor mij ook wel heel erg duur wordt....
Ik heb geen idee wat jullie te besteden hebben en of het te doen is qua reizen maar bij de tinkerboerderij in Uden (http://www.tinkerboerderij.nl/) kan je ook leuke ritten maken.
Tsjongejonge, dit is echt lastig aanhet worden pffff Zelf maakt het mij niet echt uit wat we gaan doen; dierentuin, buitenrit, wandelen, alles is leuk Iets drinken of eten is wat enger, maar niet dat ikdat wil vermijden ofzo. Maar we moeten iets hebben wat iedereen best vindt, iedereen moet misschien wat water bij de wijn doen... Zullen we proberen om Utrecht aan te houden, dat is voor iedereen geloof ik haalbaar qua reizen.
Verder, weet iemand of er een manege in Utrecht bij een bos in de buurt is?