Vandaag was ik bij E llewies en begreep ik dat zij nu ook draagconsulente is! Weet niet wat ze rekent, maar ze vind het wel leuk om eventueel consulten te geven (dus niet direct in groepsverband, maar in kleiner gezelschap, zoals Esplendido ook kan straks)...
Valt weer eens even binnen, misschien leuk om een leuke dag van te maken met 2 consulentes die ieder om de beurt 2 of 3 mensen apart nemen voor een knoop, kun je ms zelfs 2 knopen doen? tenzij de consulentes dan in elkaars vaarwater zitten natuurlijk
Deze week kan ik niet. Ik ben zaterdag al de hele dag weggeweest zonder ukkie. Vandaag en morgen ben ik de hele dag weg zonder kindjes, woensdag is ukkie naar het kdv en moet ik echt iets aan mijn dan achterstallige huishouden doen en donderdag en vrijdag wil ik graag vrijhouden voor de kindjes deze week. Normaal kan ik op maandag, dinsdag, donderdag, vrijdagmiddag en in het weekend kan vaak ook wel.
in het kader van korte metten hebben chloe en ik esplendido geboekt voor 14 november bij mij thuis in roosendaal. er kunnen nog 2 personen komen. dan kan es 2 man per 1,5 urige sessie helpen. 1 in de ochtend dan lunch (verzorg ik) en dan sessie 2. chloe en ik leren de rucksack, de andere sessie kan een andere knoop zijn als die 2 personen er over eens geraken
Kunnen wij dan ook al met jullie mee kijken? Zodat ik eventueel wat tips op kan doen enzo? Dan kunnen we misschien (misschien wil Angelique?) de DH doen ofzo?
Ja hoor wat mij betreft kijken we gezellig bij elkaar mee! En dan tussendoor met zn allen lekker eten. Moet ik wel even lijstje hebben wat ba en jij mogen hihi. Of wat echt niet. (Speciaal brood?) Maak iig lekker een salade