Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb de lijst even aangepast aangezien sommigen zich toevoegden aan een niet complete lijstCitaat:Rijervaring en voorkeur type paard:
1. EngeltjeS- gevorderde ruiter, rij dagelijks / geen voorkeur voor paard.
2. Roosch- gevorderde met een beetje wiebelende benen en al een klein poosje niet meer gereden/ liefst zo breed en braaf mogelijk, niet hoger dan 1,60 ivm hoogtevrees.
3. Winged- gevorderd, alweer even niet gereden ivm blessure paard/ Liever geen pony, breder type wel
4. Inge - gevorderd, alweer even niet gereden / ?
5. Sok - gevorderde buitenrijder / Meryanthe of Elke / anders iets snels/druks/ ondeugends
6. Lynniiie- Gevorderd, iets snels/pittigs
7. Dauphine- Gevorderd, niet een paard dat de hele weg dribbelt ivm knieproblemen. Verder maakt het me niet uit.
8. Hinke - Gevorderd, maakt niet uit wat voor paard.
9. Heidy_wilco, gevorderd. voorkeur: braaf, liever geen fries of tinker
10. *vriendin van EngeltjeS die geen Bokt heeft maar wel mee wilt*, gevorderd, voorkeur: lief paard
11. Inge, gevorderd, voorkeur: pittig paardje met karakter
12. Caily, gevorderd. Voorkeur: Iris of een andere Tinker, alleen Yorke heb ik niets mee.
13. antje_vip, gevorderd. Voorkeur: iets dat goed luistertGek op Tinkers
Is hij zo compleet? 13 mensen die mee gaan?
We kregen net wel gratis ijs
Jammie jammmie! 
Hinke schreef:Ik heb de lijst even aangepast aangezien sommigen zich toevoegden aan een niet complete lijstCitaat:Rijervaring en voorkeur type paard:
1. EngeltjeS- gevorderde ruiter, rij dagelijks / geen voorkeur voor paard.
2. Roosch- gevorderde met een beetje wiebelende benen en al een klein poosje niet meer gereden/ liefst zo breed en braaf mogelijk, niet hoger dan 1,60 ivm hoogtevrees.
3. Winged- gevorderd, alweer even niet gereden ivm blessure paard/ Liever geen pony, breder type wel
4. Inge - gevorderd, alweer even niet gereden / ?
5. Sok - gevorderde buitenrijder / Meryanthe of Elke / anders iets snels/druks/ ondeugends
6. Lynniiie- Gevorderd, iets snels/pittigs
7. Dauphine- Gevorderd, niet een paard dat de hele weg dribbelt ivm knieproblemen. Verder maakt het me niet uit.
8. Hinke - Gevorderd, maakt niet uit wat voor paard.
9. Heidy_wilco, gevorderd. voorkeur: braaf, liever geen fries of tinker
10. *vriendin van EngeltjeS die geen Bokt heeft maar wel mee wilt*, gevorderd, voorkeur: lief paard
11. Inge, gevorderd, voorkeur: pittig paardje met karakter
12. Caily, gevorderd. Voorkeur: Iris of een andere Tinker, alleen Yorke heb ik niets mee.
13. antje_vip, gevorderd. Voorkeur: iets dat goed luistertGek op Tinkers
Is hij zo compleet? 13 mensen die mee gaan?