Ja nouja, het blijkt dus dat om 2 uur gaan slapen en om 7 uur de wekker om vervolgens een hele dag (8-4) te werken en dat het dan ook nog eens spoedgevallen regent op je werk, dat dat op zich niet zo'n fijn plan is. Achteraf...
Ik wacht vol smart (en afschuw) op de foto's Maarten. Niet online zetten a.u.b.
antje_vip
Geplaatst: 01-08-13 21:55
Wuis schreef:
Wél online zetten a.u.b.
Anoniem
Geplaatst: 01-08-13 22:02
antje_vip schreef:
Wuis schreef:
Wél online zetten a.u.b.
No no, ik wil niet in m'n bikini online staan.
_Mara_
Geplaatst: 01-08-13 22:11
Neeee geen foto's online. Ik wist dat ik wit was, maar zo wit als we er nu op staan is niet acceptabel. De meneer die de foto gemaakt had heeft geen verstand van belichting.
lalunamyo
Geplaatst: 01-08-13 22:52
wel online en dan doe je de dingen die niet gezien mogen worden gewoon wazig maken haha Klinkt alsof het gezellig was! Volgende keer ben ik er bij
Vandaag allemaal gedoe, ene paard heeft schimmel, de ander heeft regenrot.. zucht. En dat terwijl wij echt NOOIT wat met de pa
edit: wie waren er vandaag dan allemaal mee?
Anoniem
Geplaatst: 01-08-13 22:55
wij 3en, de rest die hier reageerde zei alleen maar ik kom niet.
EDIT: Ik stuur niet zo maar foto's waar andere mensen op staan, maar hier de strandbal voor deze verbrandde in de zon.
Mag ik me melden, haha? Ik zat een beetje rond te kijken op Bokt en toen vond ik dit topic! Een paar van jullie ken ik al wel via andere topics. Leuk! Ik ben Saskia, ik ben 15 jaar en ik woon in het ó zo mooie Winschoten.