Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Love_Swing schreef:Ohh ik baal er echt van.. Want Joyce heb ik 4 jaar geleden? Met ponykamp bij de ponyhof waar Moon staat. Was leuk geweest als ik haar nog eens kon zien, maar jammer..

Love_Swing schreef:Ohh ik baal er echt van.. Want Joyce heb ik 4 jaar geleden? Met ponykamp bij de ponyhof waar Moon staat. Was leuk geweest als ik haar nog eens kon zien, maar jammer..

moonforever schreef:Love_Swing schreef:Ohh ik baal er echt van.. Want Joyce heb ik 4 jaar geleden? Met ponykamp bij de ponyhof waar Moon staat. Was leuk geweest als ik haar nog eens kon zien, maar jammer..
Staat ze nog steeds op ponyhof ze zullen hem we doen;) Je weet me te vinden nu;)
Voor iedereen vast 1 foto.
Was de eerste x met deze camara dus vind zelf minder mooi als me vorige camara nog ff inkomen
Sorry ervoor
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
HorseyDude schreef:Oh voor degene die zichzelf tegenkomt in mijn facebook fotoalbum mag 'm downloaden hooNr! (ook qua paarden!)
Nope, Lobke hield NIET van natte hoefjes...

Love_Swing schreef:HorseyDude schreef:Oh voor degene die zichzelf tegenkomt in mijn facebook fotoalbum mag 'm downloaden hooNr! (ook qua paarden!)
Nope, Lobke hield NIET van natte hoefjes...
Awh.. Bij het hondenstrandje toch? Lobke is wel echt een beauty.
Daar woon ik tegenover, WAAROM BEN IK NIET LANGSGEWEEST
Wanneer komt de volgende? Dan meld ik me wel aan, als er geen minimale leeftijd is dan? Want ik ben pas 12.. x'D
Ennee, iemand wil me vast wel een pb'tje sturen als er nog een meeting komt. :3
als pablo nog van mijn is