Van een moderator, tis hier geen dating site.. Dat is ook zo, maar die advertentie was natuurlijk wel n geintje.. maar vond de reacties wel grappig dus had m laten staan. Maar tis leuk geweest zo
Ja dat is wel een beetje zo. Wel jammer. Vind het leuk om dit soort dingen mee te lezen en te reageren.
saskiakefie
Geplaatst: 06-06-13 21:44
countrybas80 schreef:
Van een moderator, tis hier geen dating site.. Dat is ook zo, maar die advertentie was natuurlijk wel n geintje.. maar vond de reacties wel grappig dus had m laten staan. Maar tis leuk geweest zo
Tja ze hebben t zelf lopen uitdagen met biks&bites
justdiesel
Geplaatst: 06-06-13 21:51
Er zijn topics die helemaal nergens over gaan en die mogen wel..... Vind dit wel grappig en voor hetzelfde geld was er wel iets moois uit voort gekomen! Denk dat je net een beetje buiten de boot valt, de meeste vrijgezellen op Bokt zijn jonger.
Maarreh Bas, misschien is het wel even goed om single te zijn? Het is toch nog niet zo lang voorbij tussen jou en je ex?
Toen mijn relatie over ging dacht ik ook even van hup, de markt op, maar inmiddels ben ik tot de conclusie gekomen dat het ook wel even heel erg prettig is om wat "rust" te hebben voordat er weer een nieuwe fase aanbreekt.