Zet jezelf ff in de lijst als je er nog niet bij staat
Mensen die willen verkopen: XMandylover- Als ik mag, kan en ik wat mee mag nemen.- Groningen- Kloosterburen-10jaar veronique1000 - eventueel met eten (afhankelijk van plaats) - Limburg Ineke2 - Zuid holland marjola - stadskanaal en Een-van alles - Groningen en Drenthe Zoek - Utrecht/Gelderland (zit net op het randje) Eleandra - Noord-brabant en Limburg Safiera - Limburg (en evt. stukje Brabant) Jotoma - Drenthe ZeSteigert - Gelderland Ryukapple-Zuid Holland JasmijnJoy-Noord-Brabant. Roooooss - Gelderland / Utrecht. Zit er een beetje tussenin FriesRoosje - Drenthe/overijssel. romyloverrr - Limburg antje_vip - Groningen
Mensen die willen komen kopen/kijken: xNikitaaa - Friesland NienkeV1994 - Noord Brabant marjola - stadskanaal en Een - Groningen en Drenthe Mary1971 - Noord Holland myhorsesss - Limburg HorseLove456-Gelderland:) Eline_S_S- groningen. dancer_ - Zuid-Holland JasmijnJoy-Noord-Brabant nikitabanana - overijssel/gelderland. Roooooss - Gelderland/Utrecht, zit er net tussenin Washinton - Drenthe Lianne97 - groningen evt. Drenthe antje_vip - Groningen
Mensen die een handje willen helpen?:(Misschien kun je drinken verkopen? Helpen bij parkeren etc?) Branka Jasmijn
Ja idd als het niet ver weg is. Kom ik graag met wat spullen langs, zowel koop als verkoop als ruil ^^ vind altijd wel leuk. sowieso zit ik graag op rommelmarktjes of loop ik er rond haha.
Bennekom is idd mooi in het midden. Maar is het niet handiger het dichterbij een groot ov punt te doen zoals utrecht. Is ook mooi in het midden. moet er natuurlijk wel een mogelijkheid zijn. En moet je een rommelmarktje niet aanvragen bij de gemeente eerst?
Whoknows
Geplaatst: 15-05-13 21:21
Goed idee, een rommelmarkt!
Heb niet het hele topic gelezen; maar op een manege of stal of zo?
Bedenk ook dat het niet alleen voor de opbrengst is. Ook voor de lol en een dagje uit!
En nogmaals een oproep, ik ga dit dus niet alleen doen en alleen de verantwoordelijkheid dragen. Is er iemand die het aandurft om het samen te doen? Of iemand die zegt ik wil het wel alleen doen is ook prima. Er moet best veel geregeld etc worden dus hulp is meer aan welkom!