MarianneV schreef:Nicole heeft mij toen veel geholpen op de meeting in Lunteren... Kun je mee lachen met haaren toen die stunt in Havelte... Ooh hou op over die stunt in havelte ik hoop zo dat ik in ijmuiden weer niet een giga blunder ofzo krijg.. ik heb elke meeting wel wat Dat mensen toen in lunteren tegen me zeiden dat ik echt gestoord was en mijn paard (luca toen nog) net zo gek als mij was pfff
MarianneV schreef:Ik hoop het wel 3:) hahah want ik sta nu wel klaar met mijn camerahahah er zal gerust wel wat gebeuren.. Special is namelijk een stukje drukker dan Luca zit ook net wat meer show in dus dat zal wat worden
Movement schreef:Agja, zolang je maar niet opgegeten word door leeuwen komt het helemaal goed. Jij staat toch op het dak te skysurfen?
Bagheera_206 schreef:Movement schreef:Agja, zolang je maar niet opgegeten word door leeuwen komt het helemaal goed. Jij staat toch op het dak te skysurfen? Ehmmm... nou ik er zo over nadenk....
MarianneV schreef:ik was toch aan het rijden?Moet je niet vergeten je raam dicht te doen anders dan springen ze door het raam heen
verography schreef:Geweldige foto's hierboven. Ik mis alleen nog de uitstekende lens iemand die vanuit Z-H moet komen?Ik ging 2 jaar terug giga op mijn plaat tijdens een meeting toen ik mijn paard vast had in het water