- Alex van Silfhout - Tynke - Renata - Dagmar - Mieneke
dan ga ik liever kijken bij een les van alex en van dat geld 3 keer lessen bij mijn eigen instructie.. (prive half uur ) marsja lijkt mij ook erg leuk trouwens
Mirr89
Geplaatst: 23-03-13 10:16
Een beetje laat maar... als Tzummarum nog in optie is dan wil ik ook wel meerijden, wel een beetje afhankelijk van de kosten. 60,- voor een uur is voor mij bijna niet te betalen.
Klopt, ik heb contact met de 'nu' eigenaren nog. Hele dag lukte niet, maar goed.. daar was ik ook niet vanuit gegaan. Heb nu eerst gevraagd hoe duur 4 uur is en of dat wel mogelijk is (hoge bakbezetting...) heb nog niks weer gehoord
Maareuh.. ben gewoon een huis tuin en keuken ruiter hoor
Ben ook wel benieuwd naar Q en jou
Ingeltje
Geplaatst: 23-03-13 14:51
Haha Tynke! Huis tuin en keukenruiter? Ik zie je nu echt voor me met een vergiet op je hoofd en een wc borstel in je hand op Zoé zitten hahaha! Maar zou wel t leukste zijn als je meedoet idd
Vulina
Geplaatst: 23-03-13 16:07
Tinkels schreef:
Niet? Heb afgelopen zomer een filmpie gepost
Maareuh.. ben gewoon een huis tuin en keuken ruiter hoor
Ben ook wel benieuwd naar Q en jou
Ja maar dat is niet RL Haha, nou maak daar maar niet teveel voorstelling van.. Kan het beestje amper uitzitten. Zelfs met lichtrijden
Celinee_
Geplaatst: 23-03-13 17:55
Welk filmpje Tynke?
Tzumarrum is voor mij echt te ver, dan pas ik! Burgum is wat dat betreft beter.
Waarom niet bij Mieneke dan? Als dat mogelijk is uiteraard! Mieneke zit vrijwel precies in't midden van iedereen. Ik ga ook niet naar Burgum, twijfel sowieso of ik mee wil doen!
Ik ga dan liever van Alex van Silfhouten een clinic volgen dan van Marsja Dijkman. Wordt het dan alsnog Marsja doe ik niet mee.
Joosiien
Geplaatst: 23-03-13 20:21
Oke jammer zeg, jij had in de eerste instantie wel voor Marsja gestemd toch?
Wat vonden jullie van mijn andere voorstel dan? Jullie een clinic bij Alex, wij een clinic bij Marsja. Misschien ook wat makkelijker om een locatie te vinden.
Snap dat we ons ''doel'' dan een beetje voorbij schieten: ''de meeting'', maar als mensen alsnog gaan 'afhaken' dan maakt dat in principe niet zo veel meer uit, haha.
Ik vind het een goed idee josien Meeting wordt dan toch niet met zijn allen, dan beter iedereen wat ze willen en verhalen uitwisselen
Tinkels
Geplaatst: 23-03-13 21:52
_PassoaJus schreef:
Waarom niet bij Mieneke dan? Als dat mogelijk is uiteraard! Mieneke zit vrijwel precies in't midden van iedereen. Ik ga ook niet naar Burgum, twijfel sowieso of ik mee wil doen!