@lynn_nikita: dat t chaotisch is, daar kunnen wij niets aan doen.. Ons is een rommeltje achtergelaten, wat wij nu proberen recht te trekken.. En daar zijn we nu druk mee bezig.. Alles komt goed..
Dat zou niet zo'n goed visitekaartje zijn aangezien het behoorlijk rommelig verlopen is.. maar meneer de boswachter, we hebben het nu mooi op een rijtje, maakt u zich geen zorgen, het komt goed.
Ik heb achter de schermen mijn eigen zaakjes rond, trailer geregeld en met Linda fotograaf definitief besloten dat we er bij zijn(op brunsummerhei) Zal het ook nog even pb-en
En mocht de meeting op de een of andere manier niet doorgaan heb ik op 13 april een fijne uitrit op de planning
nine1987
Geplaatst: 13-03-13 22:29
cobelens schreef:
Ik heb achter de schermen mijn eigen zaakjes rond, trailer geregeld en met Linda fotograaf definitief besloten dat we er bij zijn(op brunsummerhei) Zal het ook nog even pb-en
Ik zag t.. Met die pauzes is trouwens ook te regelen.. Het moet een gezellige dag worden voor iedereen.. Ook de "zwakkeren" onder ons.. (klinkt wel erg dramatisch, maar je snapt m'n punt denk ik wel.. )