Interresse voor een Boktrit door de Drunense Duinen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RonavhN

Re: Interresse voor een Boktrit door de Drunense Duinen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:14

Ik ga denk ik ook liever voor de 'langzame' groep, vind af en toe een galopje superleuk maar heb geen zin om de hele tijd te liggen racen, wil ook nog een beetje kunnen genieten :)

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:43

ik twijfel. ik vind lekker hard doorrijden echt wel lekker. maar mijn verzorg paard is nu nog niet echt in top conditie(en krijg niet echt de gelegenheid om het op te bouwen met dit weer en met school). het licht ook aan het weer die dag(als het slecht weer is, kan ik hem niet te nat rijden, want hij staat altijd buiten)
dus als jullie kilometers willen galopperen, ga ik met de langzame groep mee. ik kan eventueel wel beide groepen naar de klinkert of griesbergen brengen vanaf de manege. dat is geen probleem.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:33

@ pocogaucha, zou wel fijn zijn als je ons kan begleiden! Is er een internet site voor die maneges waar je een paard kan huren?

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:38

Ik ga denk ik ook bij de langzame, moet namelijk ook nog heen en terug rijden, dat is ook weer bijna 2 uur.
Ook ik kan (onderweg) de groep oppikken om naar Giersbergen te brengen, dus dat komt wel goed!

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:49

http://www.adventure-stallen.nl/

ik zou ze gewoon daar huren, heb er zelf geen ervaring mee, maar hier staan de paarden lekker op de wei als het kan, en anders gaan ze nog elke dag lekker naar buiten.
niet elk paard ziet er top uit, maar het blijven natuurlijk manege paarden.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:55

Jaa dat maakt niet uit :D zolang ze maar gezond zijn en lekker mee kunnen lopen toch :D
maar ziet er inderdaad wel goed uit! Ga ze dan wel daar huren, wel beetje prijzig, mja moet maar :P

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:38

Ik wil mee maar wel met de "langzame" groep, ik wil genieten van paard, mensen en omgeving! Lekker kletsen en mensen leren kennen lijkt me erg leuk en zeker ontspannen!

draver170

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:53

willen de mensen die mee willen maar zich nog niet op de lijst hebben gezet dat alsnog even doen? )Even kopieren en aanvullen) Dan kunnen we aan de hand van die lijst kijken op welke dag de meeste mensen kunnen. Wellicht dat er dan alsnog een groep overblijft die op de andere dag gaat? Het is maar dat we het even duidelijk hebben en goed kunnen afspreken wie wat waar en wanneer :)

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:55

draver170 schreef:
Zaterdag 23 maart of zondag 24maart?
Draver170 beide dagen
Robijntjah ?
_dune_ - zondag
Zoek - beide dagen (1 plek over in de trailer vanaf Enspijk)
Pocogauchan - zondag
Madelonsunny - zaterdag
Ietjelover ?
Ilse_123 Beide dagen
Estella81 ?
Sammy_xxs beide dagen - huurpaard
queelens - zondag
Linda1986 - beide - huurpaard
Maxipaxixx ? - beide dagen
janneke584 - zaterdag (1 plek over in de trailer vanaf de Betuwe)
Iris82 zaterdag - geen eigen paard
Maratjesammy - beide dagen.
ubimone - beide dagen
Sharonindezz - beide dagen
Ronaa94 - beide dagen, mits op tijd bekend - huurpaard
Sharon - beide dagen
Bontelisa- zondag

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:58

Ik kan mij met de snelle en langzame groep. Snel vind ik het leukst maar als die te groot is vind ik het geen probleem om bij de langzame groep aan te sluiten ;) ik kom trouwens vanaf oisterwijk aangestapt mits iemand langs oisterwijk komt :)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:21

Kunnen we niet beter 2 lijstjes maken? mensen die graag "snel" willen en die graag "langzaam" willen?

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:42

Zoek schreef:
Kunnen we niet beter 2 lijstjes maken? mensen die graag "snel" willen en die graag "langzaam" willen?

dat zien we daar dan toch wel? Er kennen meerdere mensen de weg heel goed, dus splitsen kan altijd!

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:49

oke prima, wil alleen niet voor verassingen komen te staan en ik als nog als ik daar sta met de "snelle"groep mee moet!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:52

Wat een leuk idee! Kan ik ook nog mee? Ik zag globaal 2 data voorbij komen (23 & 24 maart, klopt dat? Ik kan voorlopig nog allebei) en een langzame en een snelle groep. Heb geen eigen paard, dus zou dan graag een paard willen huren. Zou dan ook wel mee willen in de snelle groep, hou wel van een beetje vaart :j Ik woon in Den Bosch maar ben niet superbekend in de duinen, maar zou dan evt. vanaf de Adventure Stables kunnen aanhaken denk ik of niet?

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:56

Het lijkt me handig om de huurpaarden om te halen. We kunnen dan bijvoorbeeld naar Giersbergen rijden om de rest op te halen en op de terugweg de huurpaarden weer afzetten waarna de groep die naar Giersbergen moet, weer verder kan rijden.
Zoek, het lijkt mij dat we alles in goed overleg doen, dus niet zomaar gaan crossen. Ik vind crossen hartstikke leuk, maar niet met een grote groep, dus ik ga liever met de langzame groep mee.
Wat ik wel eens met groepen doe die ik begeleid, is zelf een stukje doorsteken en de rest van de groep laten crossen, dan zien ze mij wel weer staan. Meestal moet ik dan zelf een stuk verder rijden dan die groep (lees 2 uur), dus dan heb ik echt geen zin om te crossen.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:57

ik kan ook niet vollop crossen, moet lopend heen en terug... mijn paard staat in Cromvoirt, is ongeveer 30 min stap/draf naar de 3 linden

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:59

Voor mij is het ook zo'n 50 minuten rijden

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:01

Gelukkig! Ben zeker niet bang aangelegt maar wil gewoon mijn nieuwe paard niet aanleren dat hij hard mag gaan in het bos. En wil zelf ook graag de omgeving blijven zien :D

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:10

Groot gelijk heb je Zoek!

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:18

Zaterdag 23 maart of zondag 24maart?
Draver170 beide dagen
Robijntjah ?
_dune_ - zondag
Zoek - beide dagen (1 plek over in de trailer vanaf Enspijk)
Pocogauchan - zondag
Madelonsunny - zaterdag
Ietjelover ?
Ilse_123 Beide dagen
Estella81 ?
Sammy_xxs beide dagen - huurpaard
queelens - zondag
Linda1986 - beide - huurpaard
Maxipaxixx ? - beide dagen
janneke584 - zaterdag (1 plek over in de trailer vanaf de Betuwe)
Iris82 zaterdag - geen eigen paard
Maratjesammy - beide dagen.
ubimone - beide dagen
Sharonindezz - beide dagen
Ronaa94 - beide dagen, mits op tijd bekend - huurpaard
Sharon - beide dagen
Bontelisa- zondag
marjonrebel-beide dagen maar voorkeur zondag

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:49

SharonIndezz schreef:
ik kan ook niet vollop crossen, moet lopend heen en terug... mijn paard staat in Cromvoirt, is ongeveer 30 min stap/draf naar de 3 linden

dan komen wij ongeveer vanaf dezelfde kant :D jij rijdt ook achter manege de molenheide door naar Giersbergen?

Ik stel verder voor dat we eerst even de precieze datum afwachten, en dan goed gaan kijken waar iedereen verzameld. Adventure stables is een rechte weg naar de klinkert, en de klinkert is ook op 10 minuten draven van Giersbergen, dus we zitten nu met het plannen al allemaal aan dezelfde kant van het gebied.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:52

ik heb geen idee waar ik allemaal door rij :') Ik vertrek van onze stal naar de kanaaldijk. die rij ik helemaal uit, en dan kom ik bij de klinkert :)

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:25

ahhh, dat is een totaal andere route ja. :+ Als ik naar de klinkert ga kom ik eerst door Giersbergen

draver170

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:26

PocoGaucha schreef:
nee dat was alleen om even de plek aan te geven haha, ik rij ook niet op coordinaten. maar ik wist geen manier om anders duidelijk te maken welke kruising ik bedoelde:P.

:7 rijke fantasie...... Had meteen een hypermodern op paarden afgestemd gps systeem in gedacht.... Zo een die tegen je praat wanneer je moet afslaan bij het volgende zandpad .... :+

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:46

Ik denk dat ik toch voor de snelle groep ga:p mijn paard heeft een bet goede conditie en wat ik op en neer moet stappen gebruik ik voor warm en uit stappen. Ik kom vanuit oisterwijk dus dat is een uurtje stappen. Voor de veiligheid zet mijn pa me af hij fiets dus mee naar de ontmoetingsplek
Edit ik moet eerst door heel de duinen rijden voor ik er ben xd. Paard is een heethoofd en is de bossen gewent alleen een beetje een drukte makertje