Ik heb nog niet t hoesten van mn pony bekeken maar als dat goed is weet ik t niet. Wij moeten natuurlijk wel binnendoorweggetjes enzo nemen en de grond is natuurlijk bevriren in t bos dus dan zouden die hindernissen ook niet kunnen en moeten we uitkijken waar we galopperen enzo.
Ik ga nu uit bed en dan kijk ik even hoe t met t hoesten zit want dat is wel t belangrijkste.
Ik meld me jammer genoeg af:( Bij ons is het onder de sneeuw spekglad dus we gaan niet met een tailer rijden;) Voor de mensen die Wel gaan veel plezier!
Hmmm.. Misschien kunnen we kijken of het de 24ste wel lukt? Dat is over 2 weken en dan is de kans groot dat de sneeuw weer weg is Of de 17e maar dan kan ik niet, maar als veel dan wel kunnen moeten jullie dat maar doen En daarna is het al maart en dan ben ik al weg dusja dan kan ik pas weer na 15 april mee
Maar ik heb nog niet gekeken naar het hoesten hoor, maar ik kan me voorstellen dat mn stiefvader het niet zo ziet zitten om met deze sneeuw en gladheid op de weg met de trailer met pony erin te rijden.
Nou het hoesten valt mee, ze heeft maar 1 keer gekucht, het is niet meer echt hoesten zoals ze heeft gedaan dus daarom zou ik het niet laten. Daarnaast valt het ook allemaal mee met de grond! Het vriest heel licht en de grond is overal nog zo goed als zacht!
Máár het begint harder te sneeuwen... Zullen we om 11 uur zeggen wat we doen? Kijken naar het weer dan?
Siepie
Geplaatst: 10-02-13 10:38
Ekeif96 schreef:
Dus dan doen we het in ieder geval niet vandaag?
Ik bedoelde die datums als opties als het vandaag niet door kan gaan
Ik meld me helaas ook af! Het sneeuwt hier gruwelijk hard. En het is natuurlijk spekglad, ik ken mijn pony, die vind sneeuw te gek en dan is ze niet meer te houden. Wil het risico niet lopen dat ze komt te vallen. Andere keer? Is er trouwens iemand die wel heen gaat?
Ik weet nog niet of ik ga, denk t niet, maar ik kijk even hoe t eruit ziet om 11 uur, is t dan nog slecht dan ga ik ook niet.
Vind t zwaar poedersuiker Volgens mij wil t bos gewoon niet dat ik met Joy kom Wou al 3 keer en dan gaat t 3 keer niet door Eerste keer meeting liep mevrouw de trailer niet in, 3 kwartier staan klooien, uiteindelijk alleen mn shet meegenomen. Daarna zouden we een keer gaan, kreeg ik migraine. En nu dit weer. Pfff