Cas redt dat trouwens wel hoor, zeker met wat training, maar ik heb zelf na een tijdje in het zadel dat mijn onderrug/heupen pijn gaan doen (met alle soorten zadels trouwens, dus ik heb gewoon een stom lichaam haha) en heb vandaag met 17km rijden (naar Midlaren en weer terug) twee keer een kwartier ernaast moeten lopen zodat ik weer een beetje fatsoenlijk kon zitten haha Dus ik wacht het gewoon even af, anders kan ik ook mijn bijrijdster mee vragen, dat we steeds even afwisselen!
Ik wil graag mee, maar moet dan wel trailerladen en durven rijden oefenen.. Ook kan ik enkel mee als het grootste deel van de rit uit stappen bestaat. Anders valt paardlief dood neer, met d'r longemfyseem en daarbij slechte conditie.
Flew kwam met een top oplossing! Als jullie ook een stukje langs Noordlaren gaan (die zandpaden), dan kan ik (en Carmen/Sodeletuut) daar aanhaken en als ik wil kan ik daar ook gewoon weer afhaken Dan ga ik niet te ver van 'huis' voor de zekerheid. Als jullie dat ook een goed plan vinden dan hoor.