Cowgirltjuh schreef:- Lien: 1, 2, 3, 4, 5 en 6 juli
- Laura: 1, 2, 3, 4, 5 en 6 juli
- Titsia: 6 juli (voor de rest moet ik verlof nemen, wat ik wel doe als de rest ook kan)
- Davina: 1, 2, 3, 4, 5 en 6 juli
- Charlotte: 1, 3, 4, 5 en 6 juli (den 2de zou misschien ook wel kunnen maar dan ist papa's verjaardag dus liever niet)
- Ann: 3,4,5,6 juli (>beetje afhankelijk vd locatie betreft vervoer....)
- Alizé: 1, 2, 3 of 4 juli, 5, 6 en 7 trouw van een van mn beste vriendinnen
- Stephanie: al zeker 6 juli en 7 indien geen wedstrijd, de rest hangt af of ik dan al werk heb ja of nee. En of mama moet werken voor het vervoer zal ik pas later weten.
- Thea: 1, 2, 3, 4 juli (weekend is denk ik mijn vrijgezellenavond )
- Kim (als ik mee mag doen ) normaal kan ik op 4 en misschien op 6 juli, denk dat dat mijn vrije zaterdag is. Indien een andere dag (bvb vrijdag of dinsdag of whatever, kan ik nog vragen voor verlof)
- Stéphanie (Zwieke): 1, 2, 3, 4, 5 en 6 juli
- Nathalie: 1 - 7 juli (als ik vervoer heb & zondag geen wedstrijd heb, maar normaal gezien niet))
- Nathalie: Officieel heb ik examens tot 5 juli.. Wat in praktijk betekent dat ik mss tot de 2e examen heb.. Alleszins, als 't niet op dezelfde dag is, kan ik toch wel dus: 1,2,3,4,5 en 6 juli
Ik heb moeten aanpassen. Weekend van 6juli trouwt normaal 1 van mn beste vriendinnen, in Frankrijk. Dus ik ben er niet. Maar is nog niet 100% zeker, wel al 90%