Monia maar ergens is het normaal dat hij niet mest, hij heeft lang niet gegeten, en de DA heeft er mest afgehaald, mijn oudje heeft eens 5dagen niet gemest en 3dagen niet geplast, gewoon omdat meneer het vertikte van te eten of te drinken...
Bij om te horen dat hij het goed stelt Het was idd een gezellig avond! & Monia, je was een hele goede gastvrouw! Ik lag rond 4u30 in mijn bed Heb nog rustig naar huis moeten rijden met al die mist... Hopelijk is iedereen goed thuis geraakt.
& aan iedereen die er was: Bedankt voor de sfeer, de gezelligheid en den babbel! Het was echt fijn!
zwieke
Geplaatst: 17-02-13 18:44
Nathiie schreef:
aan iedereen die er was: Bedankt voor de sfeer, de gezelligheid en den babbel! Het was echt fijn!
idd wist niet dat ik zo lang ergens kon blijven hangen door alleen maar te tetteren Er zei ook iemand iets (dacht Nathalie) van eetfestijn met mosselen? Wanneer was dat?
Nog even reclame, mijn eetfestijn is 10 maart! Allen daarheen
Dat van Nathalie is op de 17e (met mosselen)
Ik wist ook niet dat ik dat kon, ergens zo lang blijven zitten zonder in slaap te vallen Was echt gezellig, spijtig dat iedereen zo ver van elkaar woont!
Nathalie met paard en al komen zal moeilijk zijn mijn oudje thuis staat niet graag alleen misschien krijg ik mijn ouders thuis zover wel dat zij Benthe naar huis brengen en dat ik dan doorkom tot ginds om nog een hapje te eten
Dan zit ik nog steeds met Benthe die thuis moet raken he dus ik kan daar nog niets over zeggen zonder eerst te polsen bij de ouders
zwieke
Geplaatst: 19-02-13 14:11
Titsia schreef:
Dan zit ik nog steeds met Benthe die thuis moet raken he dus ik kan daar nog niets over zeggen zonder eerst te polsen bij de ouders
Nee nee, dat snap ik. Maar omdat je zei dat je misschien ging vragen aan de papa om Benthe thuis te rijden - daarmee, dan zou je met mij kunnen gaan eten en terug naar huis. Snappie?
Mijn papa Benthe hobbelen??? Haha laat dan de regionale tv maar komen en de ambulance mijn vader/moeder hebben schrik van paarden dusssss, ma zal het wel vragen/regelen
uhu twas papa die op oudje moest opzitten zodat ik eens kan zien of Benthe dan ook schrik heeft, want als er niemand opzit reageert ze niet op Heros, dat was het