Hij vond de dozenactie echt helemaal top! Hijzei: "Je hebt er toch wel leuke dingen in gedaan hè!". Toen hij de doos ging verzenden vroeg de dame achter de balie of hij zijn kerstpakket weg stuurde omdat hij hem niet mooi vond. Toen hij antwoorde dat er allemaal kleertjes en cadeautjes inzaten voor een 'onbekende' werden de dames helemaal wild achter de balie en in de winkel
waarschijnlijk kan ik ook komen... moet nog even wachten op me rooster maar ziet ernaar uit dat ik de eerste week van januari lekker vrij heb,....
Figaro
Geplaatst: 28-12-12 13:11
Zullen we nog even een lijstje maken met wie wat bakt/meeneemt? Ik wil ook nog wat meenemen hoor, of anders een financiële bijdrage leveren voor de keukenprinsessen?
ukkiepuk
Geplaatst: 28-12-12 13:23
Ik wil een lactose en kma vrije cake proberen te bakken, hoop dat het lukt
Ik kan 4 januari trouwens definitief niet komen, zelfs niet als iemand mij op zou kunnen halen. We hebben die dag de crematie van mijn oma. Ik wil jullie wel een hele fijne dag wensen en de volgende keer wil ik zeker mee naar een meet.
O Es, gecondoleerd nog! En begrijpelijk dan dat je niet komt! Sterkte die dag!
Nath; zou het erg euk vinden je in R eens te zien, maar goed naar je lichaam luisteren!
Ik maak zalm-tortila hapjes met zelfgemaakte kruidenkaas.. Zal verse zalm kopen ivm BiB.. Zijn er veel lactose vrije mensen hier? Vega's? Wil namelijk ook wel iets anders maken?
Ik heb op zolder een IKEA spijlen ledikant staan, weet niet zeker of het een gulliver is maar iig makkelijk om te bouwen als co sleeper. Iemand die hem gratis wil overnemen? Fan neem ik hem mee.
Verder nog een stokke MC in de aanbieding, met ligstand en super diep. Moet zeggen dat ik het een ideale MC vind als jr veel in de auto zit en voor de meiden met een stokke wagen ook nog eens ideaal want jr klikt er hem zo op en zet hem in de ligstand (ok doek is fijner, maar heb er toch veel plezier van gehad eerste weken) .. Iemand interesse? Mag voor de helft weg!
En een nieuwe nijntje jas maat 68 die voor de helft weg mag?
Ik wil best twee koemelk vrije cakes maken. Als jullie het niet erg vinden breng ik verder ook mijn eigen eten mee. Volledig koemelkvrij is niet simpel (enkel lactose volstaat niet, zelfs bouillonblokjes en dergelijke bevatten koemelk), en ik wil jullie daar niet mee belasten.
JoAnn Ik heb lactosevrije kaas wil je die uitproberen?
BelleFleur
Geplaatst: 30-12-12 23:35
Cheiba, daar blijven melkgewogen in zitten, dus dat kan helaas niet. Voor een correct dieet bij koemelkallergie moet je echt alle componenten van melk uitsluiten, dus niet alleen lactose. En gezien het vermoedelijke akkefietje met de kerstkalkoen riskeer ik liever niet opnieuw een fout. Kaas kan hier dus gewoon de eerstkomende tijd totaal niet helaas. Maar wel heel erg bedankt hoor!
Wat is t adres eigenlijk? Wordt zo lastig om bij iedereen in roosendaal aan te bellen.
Chubby
Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-13 15:29
Zo dan. Ik heb nu 13 pb's verstuurd met mijn adresgegevens. Als het goed is, is iedereen dus op de hoogte. Nath heeft mijn adres al en ik weet niet of Foogul nog komt? Sowieso volle bak, gezellig!
Migraine, lig al vanaf gisteren 19u in bed. R is ook beroerd, zal aankijken zijn of het al beter gaat vrijdag. Nu kan ik niet eens 100m lopen zonder flauw te vallen. Gelukkig nieuwjaar :p
Sjapaz
Geplaatst: 01-01-13 20:50
Ew! Beterschap meid.
Ik duim heeeeeel hard. Had me er eigenlijk toch wel op verheugd jou te zien vrijdag!