Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suleika schreef:Ik heb het gevonden: maar dan ben je vet lang onderweg:
Om
7u 19 vertrekt je trein van Venlo (spoor 1) naar Eindhoven
.....
Opzich is het wel een oplossing, maar dit moet veeeeel makkelijker kunnen! ik zal nog ff tsjekken!!!
assie schreef:Muts... Zit je hier moeilijk te doen op het forum terwijl je ook nog 'n zus hebt die wekelijks heen en weer met de trein gaat naar Reek/Ravenstein/Oss enzo.
Als je naar Schaijk moet, dan kun je het beste over Nijmegen, in Nijmegen heb je 5 minuten om van spoor 35 naar 4B te rennen, daar staat dan de stoptrein klaar naar 's Hertogenbosch, dan moet je óf het 2e station (Wijchen), 3e station (ravenstein), of in Oss pas eruit. Maar Ravenstein lijkt mij het handigst.
Kun je vanuit daar de bus naar Schaijk pakken en da's heel makkelijk, want daar rijd maar 1 bus.
En je mag mijn strippenkaart wel gebruiken.
Verder ga ik dus niet mee, maar dat was al wel duidelijk denk ik...
assie schreef:Muts... Zit je hier moeilijk te doen op het forum terwijl je ook nog 'n zus hebt die wekelijks heen en weer met de trein gaat naar Reek/Ravenstein/Oss enzo.
Als je naar Schaijk moet, dan kun je het beste over Nijmegen, in Nijmegen heb je 5 minuten om van spoor 35 naar 4B te rennen, daar staat dan de stoptrein klaar naar 's Hertogenbosch, dan moet je óf het 2e station (Wijchen), 3e station (ravenstein), of in Oss pas eruit. Maar Ravenstein lijkt mij het handigst.
Kun je vanuit daar de bus naar Schaijk pakken en da's heel makkelijk, want daar rijd maar 1 bus.
En je mag mijn strippenkaart wel gebruiken.
Verder ga ik dus niet mee, maar dat was al wel duidelijk denk ik...
Suleika"]
[quote="Haffie"]Mensen mensen let even op!
Er rijd geen bus van Ravenstein naar Schaijk!!! en dat heeft hij ook nooit gedaan. Dus vraag ik me af hoe je van Ravenstein naar Schaijk wilt komen??
[/quote]
uhh?? we hadden het over de bus van venlo naar schaijk..
[/quote]
Kijk Mirjel:
[quote="assie schreef:Maar Ravenstein lijkt mij het handigst.