boktmeeting in herperduin! (NB)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 15:06

Jeetje dat is wel balen Nathalie! veel sterkt ermee
en maar hopen dat je weer snel kan rijden.

paardenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 17:39

Suleika schreef:
Ik heb het gevonden: maar dan ben je vet lang onderweg:

Om
7u 19 vertrekt je trein van Venlo (spoor 1) naar Eindhoven

.....
Opzich is het wel een oplossing, maar dit moet veeeeel makkelijker kunnen! ik zal nog ff tsjekken!!!

Kippiej., je bent een schat Haha! ..

nu nog de kosten Verward haha.. daar moet ik ook rekening mee houden namelijk.. yes !! ben er helemaal happy van! en het komt al helemaal goed uit dat ik een uur in Uden moet w8en!!( daar woont een vriendinnetje van mij.. en die kan ik dan gelijk weer fftjes zien )

nogmaals bedankt Haha!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 17:43

Muts... Zit je hier moeilijk te doen op het forum terwijl je ook nog 'n zus hebt die wekelijks heen en weer met de trein gaat naar Reek/Ravenstein/Oss enzo Frusty.
Als je naar Schaijk moet, dan kun je het beste over Nijmegen, in Nijmegen heb je 5 minuten om van spoor 35 naar 4B te rennen, daar staat dan de stoptrein klaar naar 's Hertogenbosch, dan moet je óf het 2e station (Wijchen), 3e station (ravenstein), of in Oss pas eruit. Maar Ravenstein lijkt mij het handigst.
Kun je vanuit daar de bus naar Schaijk pakken en da's heel makkelijk, want daar rijd maar 1 bus.
En je mag mijn strippenkaart wel gebruiken.

Verder ga ik dus niet mee, maar dat was al wel duidelijk denk ik...

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 17:49

assie schreef:
Muts... Zit je hier moeilijk te doen op het forum terwijl je ook nog 'n zus hebt die wekelijks heen en weer met de trein gaat naar Reek/Ravenstein/Oss enzo Frusty.
Als je naar Schaijk moet, dan kun je het beste over Nijmegen, in Nijmegen heb je 5 minuten om van spoor 35 naar 4B te rennen, daar staat dan de stoptrein klaar naar 's Hertogenbosch, dan moet je óf het 2e station (Wijchen), 3e station (ravenstein), of in Oss pas eruit. Maar Ravenstein lijkt mij het handigst.
Kun je vanuit daar de bus naar Schaijk pakken en da's heel makkelijk, want daar rijd maar 1 bus.

thanks!! Weet je misschien ook waar die bus in schaijk stopt?

paardenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:20

Assie, je bent zelf een muts.. want ik heb die berichten gepost op school, en ik wou het op dat moment weten, en jij was zeker weer ergens op de boederij ofzo.. maar even goed bedankt

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:40

assie schreef:

Kan dit ook op Zondag dan? Dan zal het helemaal fijn zijn. Lachen

paardenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 12:29

jups, dat kan.. dus jullie zullen mij zondag verw8en, bij harrie.
Haha! ik heb er al kei ergez in in Lachen

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 13:07

okeej!

maar dat betekend dus dat we pas kwart over tien ofzo aan kunnen lopen (omdat de bus naar harry om 10u 10 vertrekt!)

vinden jullie het erg om drie kwartier later te meeten?

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 13:38

Tuurlijk niet. Daar maak ik geen probleem van hoor. Knipoog
Heb er echt zin in. Fijn dat je nu zeker mee kunt paardenfan.

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 16:24

Mensen mensen let even op!

Er rijd geen bus van Ravenstein naar Schaijk!!! en dat heeft hij ook nooit gedaan. Dus vraag ik me af hoe je van Ravenstein naar Schaijk wilt komen??

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 17:00

Haffie schreef:
Mensen mensen let even op!

Er rijd geen bus van Ravenstein naar Schaijk!!! en dat heeft hij ook nooit gedaan. Dus vraag ik me af hoe je van Ravenstein naar Schaijk wilt komen??

uhh?? we hadden het over de bus van venlo naar schaijk..

Annelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:31

Suleika"]
[quote="Haffie"]Mensen mensen let even op!

[/quote]

uhh?? we hadden het over de bus van venlo naar schaijk..
[/quote]

Kijk Mirjel:

[quote="assie schreef:
Maar Ravenstein lijkt mij het handigst.

Als ik het goed lees, heeft ze wel de bus van Ravenstein naar Schaijk nodig.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:39

Paardenfan, vraag het anders ff duidelijk aan je zus, want die weet denk ik wel precies hoe het WEL zit, want hier komt niemand meer uit.

Het maakt mij niet uit hoelaat we meeten, als ik maar half 2 weer nar huis vertrek uiterlijk Schijnheilig

paardenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 22:38

mijn zus is er niet op t moment dus kan het ook niet vragen! Maar het zal wel kloppen.. denk ik.., anders zou me zus het ook niet zeggen.. Schijnheilig denk ik. en hoop ik!

Maar ik heb er iig zeker veel zin in! t komt allemaal wel goed en anders pak ik de taxi.. *uh .. NOODoplossing.. maar zover hoeft t hopelijk niet te komen.. want zoveel geld hebk niet *

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 09:58

Haha, als je het zondag niet meer weet, moet je nog maar ff bellen Lachen

Annelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 10:03

paardenfan schreef:
mijn zus is er niet op t moment dus kan het ook niet vragen! Maar het zal wel kloppen.. denk ik.., anders zou me zus het ook niet zeggen.. Schijnheilig denk ik. en hoop ik!

Klopt, en hoe komt ze anders in Reek dan zo. Knipoog

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 12:15

oh jah dan heeft jolijn idd gelijk Haha! er rijden NOOIT bussen van ravenstijn naar schaijk ofzo...

kun je beter in wijchen uitstappen en in wijchen de bus pakken naar graven en dan zo naar schaijk, maar ik weet niet of/hoe laat ze op zondag rijden

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 16:18

Ik zou het gewoon ff aan je zus vragen Knipoog

paardenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 21:53

goed idee es,... maar om t NOG lastiger te make.. ik ga zaterdag gewoon al.. en dan blijf ik bij iemand slapen Verward:? misschien bij **max** ofzo?.. i dunno

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 00:41

whaha bij paultje Haha! das leuk!! Haha! maar euh wordt je zus dat niet jaloers?? Haha!

maar euhh je komt wel he!!! assie kan ook altijd naar paul dus kun jij ook hierheen!!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 10:47

Idd da zou ook kunnen Lachen
Das ook een goed idee da je bij paul blijft slapen Lachen *als assie er niks op tegen heeft Knipoog *

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:59

haha assie moet je maar gewoon vertrouwen Tong uitsteken Knipoog

maaruhh ff een mededeling: wat doen we als het pijpestelen staat te regenen bijv?

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 12:00

Dan ga ik niet Haha! haha kunnen we meeten in bij ons in de stallen ofzo maar dan ga ik niet rijden Lachen

Annelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 17:27

Zondag wordt het mooi weer. Dus lekker druk in het bos. Scheve mond

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 17:48

Nja die mensen zijn ni zo vervelend, alleen die loslopende honden die aan je staart gaan hangen Scheve mond
Gelukkig trapt mares ni naar honden haha pas liep ik naar de ponyclub, loopt er zo'n hond los loopt ie ineens achter mareska aan, gaat zo aan die staart ofzo snuffelen en mareska alleen die oren beetje oplettend naar chter verder niet, maar ging toch maar snel over in draf voordat ie die hond nog een trap verkoopt Knipoog