en voor de mensen die schrikken '' Nee he , hebben we er zo'n stuiterbal bij '' ik kan me heel goed inhouden
Irisx94
Geplaatst: 07-11-12 00:11
Ik hoop in ieder geval dat er nog iemand is die dichtbij Slagharen/Hoogeveen/Hardenberg woont ofzo, kan ik daarmee gaan trainen, anders moet ik dat in mijn eentje doen Gaat meestal bij mij wat moeilijker! Heb wel een rijbewijs dus dat scheelt
@Valliej,
Denk je dat je ook nog zo bent als je elke dag 40 km. loopt? Volgensmij is dat best vermoeiend. Was kapot toen ik voor het eerst 40 km. liep, maar had ook niet getraint en had oude verotte schoenen aan.
Hahaha ja ik stap over mn moeheid heen ... maar kan heel goed hoor dat ik echt gebroken ben aan het einde van de dag
hahah, ach en ik stoor me er anders niet aan hoor, wees maar lekker jezelf Ik denk dat er ook wel mensen zijn die juist veel rustiger zijn! Iedereen is weer anders
Ik ben denk ik 's avonds echt kapot ligt er aan natuurlijk hoeveel ik heb getraind.
Ik ben s'avonds niet kapot na de eerste dag. Heb een heel erg slecht dag en nachtritme en kan rustig 18 tot 20 uur aan een stuk door op zijn zonder moe te worden. Helaas heb ik dan alleen niet de energie om ook nog 40 kilometer te lopen.
Kortom: Ik heb wel een rustige plek nodig, anders ga ik te makkelijk na afloop nog feesten en dan ga ik het in elk geval niet redden.
Oke voor de groep was in 2012 het regelement dat je minimaal 11 ingeschreven personen moet hebben en het niet mogelijk is om de 40 Km te lopen omdat dit alleen voor militairen is ( K*t daar gaat mn droom )
er zijn dus 2 soorten 40 km een voor militaren en 1 voor mensen zoals wij
dit is voor vrouwen R betekent regelement dus minimum en K is keuze dus mag je kiezen
1997-2000 30km R 40km K 50km K
1953-1996 40km r 50km K
1952 of eerder 30km R 40km K 50km K
AfricanLady
Geplaatst: 07-11-12 00:49
Valliej15 schreef:
Daarnaast moeten we als groep herkenbaar gekleed zijn ( Bokt Shirtjeeees ! ) en moet er een groepsleider zijn ! Oleee
ja bokt shirtjes haha coooooooooool
AfricanLady
Geplaatst: 07-11-12 00:51
Valliej15 schreef:
Oke voor de groep was in 2012 het regelement dat je minimaal 11 ingeschreven personen moet hebben en het niet mogelijk is om de 40 Km te lopen omdat dit alleen voor militairen is ( K*t daar gaat mn droom )