@Linds: Op het nieuws zeiden ze juist dat het gevaarlijk is doordat de ondergrond nog bevroren is maar de sneeuw wel smelt. Als het gewoon vroor was er dus geen probleem, de dooi is alleen net op het verkeerde moment
Mocht het wel verplaatst worden kan ik wel van de partij zijn (en dan misschien Yara ook wel ivm samen reizen??)
Tamara
Geplaatst: 25-01-13 15:37
Ik vind het ook spannend om de weg op te gaan als ze ijzel voorspellen. Verplaatsen vind ik dan op zich prima alleen gaan we volgende week zaterdag voor 2 weken naar Thailand.. Als de meesten volgende week ook kunnen, dan evt die kant op verplaatsen, dan heb ik gewoon pech! Anders wordt het ook weer zo laat..
Als er ijzel komt, kom ik ook niet. Dan mag ik niet en durf ik het ook niet aan. Vind het een beetje onzin om dat zo op te zoeken zonder dat het heel belangrijk is. Wanneer ik wel kan, moet ik nog even kijken..
Tja, dat laat ik echt aan jullie over Ik hoef niet te rijden natuurlijk...
Saskiaa_
Geplaatst: 26-01-13 15:20
Ik krijg morgen de auto niet mee, dus ik kan niet komen.. (en zie het ook niet zitten om de weg op te gaan trouwens)
Edit: Het weer heeft voor morgen ook een 3 gekregen.
TE5
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-13 15:27
Jammer, Sas, maar wel begrijpelijk inderdaad... En hoe bedoel je ''t weer heeft 'n drie gekregen'?
Wie houden we dan nog over eigenlijk? Bri en Imre konden in principe sowieso wel komen dus. Linds ook geloof ik? En voor Tamara en Froukje hangt 't nog af van 't weer. Heb ik dan iedereen? Volgens mij wel, als ik de laatste pagina's doorlees..
Toushie
Geplaatst: 26-01-13 15:39
Kon evt. Ja Maar met 3 man terwijl rest ook cadeautjes heeft is ook zo wat...
Ik durf t niet zo goed aan denk ik. T sneeuwt hier nu ook als een malle en één moedr die haar kind eerder op kwam halen zei al dat t nu al verdomde glad was op de weg..... Kunnen t beter uitstellen denk ik
Hmm, dus Sas kan niet, Frouk kan niet, Anouk kan niet (want ziek), en Tamara ziet het denk ik ook niet zitten...Dan kunnen we beter uitstellen lijkt me.
Minimeet morgen kan, maar als we de sint-meet uitstellen en dan weer bij Tes plannen vinden haar ouders dat misschien minder geslaagd?