Of ben ik nu iets te creatief? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Of ben ik nu iets te creatief?
Het gaat weer goed met het hondje en we kunnen gaan verkennen! 
) doen we de testrit zo snel mogelijk, dat is aankomend weekend op zondag 9 december. Wie heeft zin om mee te gaan? We vertrekken om 13.00 uur bij Juffrouw Tok in Ede. Hou in gedachte dat het een testrit is, want we hebben geen idee of de paden zijn zoals we denken dat ze zijn, het kan ook zijn dat we ter plaatsen de route wat om moeten leggen of iemand een geweldige ingeving heeft voor een ander stukje etc zodat we de 13e van januari een perfecte rit hebben.
Mijn man gaat ook mee te voet. Bart is met dit weer best fris, dus iemand die kan ingrijpen als dit nodig is vind ik persoonlijk wel fijn. Al verwacht ik dat het helemaal goed gaat komen
)
Niekje51 schreef:Ik zal haar eens even polsen, hoe laat wil je dat ze bij je is? Ze is een echte ruiter, dus helaas geen menervaring, maar wel gezond paardenverstand en down to earth. Dan kom je ook een heel eind met de juiste aanwijzingen, toch
Nuchter werkt voor mij altijd
Niekje51 schreef:Brrrr.... Know the feeling...
Wellicht tot de 13e? Hoe is het gegaan met je Shetje voor de kar, gaat hij mee in januari?
Lauwttje schreef:Niekje51 schreef:Brrrr.... Know the feeling...
Wellicht tot de 13e? Hoe is het gegaan met je Shetje voor de kar, gaat hij mee in januari?
Nee, er zijn nogal wat dingen veranderd![]()
Hij is mijn verzorgshetje, en hij word per 1 Januari verhuisd, dus dat gaat 'm jammer genoeg niet worden.
Ik ben nu hard bezig met het overtuigen van m'n ouders dat ik een eigen mensportshet kan en wil onderhouden, maar dat is nog een flinke klus
, maar ik weet dat t best een flinke afstand is.
) Niet dat ik een mooi weer ruiter ben, totaal niet, modderstampen met een shet is geweldig hahaha. Maar qua licht, wintertijd, school, doordeweeks is niet te doen. Lukt me net als ik een half uur moet fietsen, maar met Jerry is het wandelen/longeren/lange lijnen. Dat doe ik toch niet langer dan een half uurtje. (Ben altijd bang dat hij de volgende dag spierpijn heeft
) Dus dan ben ik ongv 1,5 uur 'bezig' met de paarden. Das nog te doen, maar vandaag zat ik om half 5 al op de fiets naar huis, en het was toch al flink donker en mistig.
Heb ook oranje 3-in-1 beschermers van Picasso. Bonter wil ik het eigenlijk niet maken...
Dan zijn we net een rijdend circus. Rijden jullie nog in een speciale kleurencombi?
Ik ben nog steeds op zoek naar hele hele kleine peesjes in het geel. Kleinste wat ik tot nu toe gevonden heb ik 13cm en dat is echt te groot. Maart naar de Equitana, je moet toch een doel hebben als je daar heen gaat haha!
Onweerstaanbaar eigenlijk!
)
Wij vertrekken om 06.00 uur 's ochtends en gaan niet weg tot we werkelijk ieder hoekje gezien hebben met de bijbehorende inkopen achter ons aan slepende. Heb daar ook heel veel Shetlander spullen op de kop kunnen tikken toen de kleine dame 3 werd in dat jaar en beleerd zou worden onder het zadel. Inclusief gele peesjes die als kniekousen gedragen konden worden. Ach, daar is iemand anders nu heel gelukkig mee. Dit jaar ga ik voor menspullen en al de rest wat ik niet kan weerstaan.
staat ze geweldig!