LillLady schreef:@ Britt, vind wel erg geinig dat je jezelf professioneel wilt noemen, zie geen kvk nr op je website je hebt geen echte eigen website (heb ik daar in tegen ook niet) maar wanneer je jezelf prof wilt noemen vind ik toch wel dat je hier je kost mee moet kunnen verdienen.
Je ingeschreven staat, eigen website hebt etcetera.
Ik voel me zelf ook wat onder gewaardeerd aangezien ik op de reserve lijst werd gezet, er staan nu nog genoeg fotografen tussen die geen beeld materiaal hebben om te laten tentoonstellen.
Las zelfs een die alleen beschikte over een kitlens..
Doet er verder niet toe, iedereen mag de kans krijgen maar jij formuleerd het nu wel heel raar in een opzicht dat alleen de 'beste' fotografen mee mogen.
En ik snap de modellen totaal, zij steken ook moeite en energie in hun paarden, vervoer etc en denk dat je dan ook redelijk wat mag verwachten.
Maar ook dit vind ik dubbel, over het algemeen gaan fotografen naar dit soort dagen om hun portfolio te verfrissen dus het moet leuk zijn voor beide partijen.
Verwacht je een echte fotoshoot en aardig wat leuke foto's dan kan je toch het beste zoeken naar een fotograaf die aan sluit op je voorkeur en daar een fotoshoot bij boeken.
Ik kwam pas later na de aanmelding er achter dat jij vorige keer ook een meeting hebt georganiseerd in de omgeving van Arhem, dit was een totale aanfluiting en ben dan ook blij dat ik heb afgezegd.
Vele fotografen hadden dikke discussies met elkaar, tijden liepen extreem door elkaar bij sommige modellen had je zo goed als geen tijd omdat het met bakken uit de lucht kwam vallen en er niet naar een oplossing werd gekeken op momenten dat het droog was stonden de fotografen weer te kletsen en stonden de modellen er bij voor noppes, ben met 2 moeders in gesprek geraakt van de modellen en die vonden dit gewoon weg schande waarscheinlijk dus goed voor die meisjes verpest om de volgende keer weer een meeting bij te mogen wonen.
Dus ik snap zeker de onzekerheid van de modellen!
Met kitlens bedoel je mij zeker