Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarianneV schreef:EmmyJoyce zou meerijden , maar jij mag er ook wel bij
Kon het niet terug vinden, dat van EJ wel...
Maar geen probleem, past wel in die volvo van mij
Doe jij mij nog een overzicht Magda?
Dan ga ik nu weer bankhangen met mn Man
Thomas schreef:Ik ken geen Magda, heb net je inbox iets geleegd
MarianneV schreef:magda_90 schreef:Nog niet, maar zijn dat boktleden of niet? Want eigenlijk is het wel het mooiste als dit voor boktleden gehouden kan worden.
Ik doe er niet zo moelijk over... kan ze de link ook emailen of evt een Fb er voor aanmaken met de fotos?
Citaat:Fotografiemeeting voor Barokke paarden te Canadameer
Voor wie: Barokke paarden
Wanneer: Zondag 7 oktober 2012
Waar: Canadameer te Friesland
Organisatie: magda_90 + KirstenVosje + MarianneV
Fotografen
1. magda_90
2. KirstenVosje
3. MarianneV
4. _l_amanda_l_
5. EmmyJoycee
6. NonaWen
7. Coronalime
8. Kkkaren
Reserve:
1. Daisyree
2. _Daniella
..
Modellen
Modellen kunnen zich opgeven via de email (magdakwanten@hotmail.com) die minimaal de volgende gegevens bevatten:
- Gegevens over je barokke parel
- minimaal 2 voorbeeldfoto's
Jullie kunnen je opgeven tot 23 september 2012 12:00uur in de middag. Daarna worden er 8 modellen en 3 reserve geselecteerd door de organisatie.
liespower94 schreef:Mijn paard is vandaag onderzocht in een kliniek en daaruit is gebleken dat ze artrose heeft
Ik ben er helemaal kapot van een aangezien ze waarschijnlijk niet superlang te leven heeft zou ik wel graag mee op de foto gaan.
Het enige is dat ze alleen mag stappen onder het zadel.
Zou dit eventueel een probleem zijn?
liespower94 schreef:Mijn paard is vandaag onderzocht in een kliniek en daaruit is gebleken dat ze artrose heeft
Ik ben er helemaal kapot van een aangezien ze waarschijnlijk niet superlang te leven heeft zou ik wel graag mee op de foto gaan.
EmmyJoycee schreef:liespower94 schreef:Mijn paard is vandaag onderzocht in een kliniek en daaruit is gebleken dat ze artrose heeft
OahWe gaan ons best doen voor super mooie foto´s voor jou