Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorinda__ schreef:Bij deze heb ik definitief besloten de meeting te verplaatsen. Ik vind de kans te groot dat er heel veel regen gaat vallen en dan is er zeker weten niets aan voor model en fotograaf, dan moet je constant schuilen en dat is niets... Ik zal iedereen een PB sturen!
Wil ook iedereen even onder de onderstaande data je naam neerzetten als je kan? Dan kunnen we direct een nieuwe datum prikken!
Zaterdag 8 september
Jorinda (fotograaf)
Zondag 9 september
Jorinda (fotograaf)
Zaterdag 22 september
Jorinda (fotograaf)
Zondag 23 september
Jorinda (fotograaf)
Zaterdag 13 oktober
Jorinda (fotograaf)
Zondag 14 oktober
Jorinda (fotograaf)
Marjolein + Branco met Dimmu (model)
Zaterdag 20 oktober
Jorinda (fotograaf)
Marjolein + Branco met Dimmu (model) (volgens mij zijn we dan vrij maar dat weet ik niet helemaal zeker)
Zondag 21 oktober
Jorinda (fotograaf)
Denk dat we met deze datums wel ver komenEn anders zet ik er nog wat weekenden van november bij als bijna niemand in deze weekenden kan
Jorinda__ schreef:Bij deze heb ik definitief besloten de meeting te verplaatsen. Ik vind de kans te groot dat er heel veel regen gaat vallen en dan is er zeker weten niets aan voor model en fotograaf, dan moet je constant schuilen en dat is niets... Ik zal iedereen een PB sturen!
Wil ook iedereen even onder de onderstaande data je naam neerzetten als je kan? Dan kunnen we direct een nieuwe datum prikken!
Zaterdag 8 september
Jorinda (fotograaf)
Zondag 9 september
Jorinda (fotograaf)
Zaterdag 22 september
Jorinda (fotograaf)
Zondag 23 september
Jorinda (fotograaf)
Zaterdag 13 oktober
Jorinda (fotograaf)
Zondag 14 oktober
Jorinda (fotograaf)
Zaterdag 20 oktober
Jorinda (fotograaf)
Marjolein + Branco met Dimmu (model) (volgens mij zijn we dan vrij maar dat weet ik niet helemaal zeker)
Zondag 21 oktober
Jorinda (fotograaf)
Denk dat we met deze datums wel ver komenEn anders zet ik er nog wat weekenden van november bij als bijna niemand in deze weekenden kan
Milan_lover schreef:Jorinda__ schreef:Bij deze heb ik definitief besloten de meeting te verplaatsen. Ik vind de kans te groot dat er heel veel regen gaat vallen en dan is er zeker weten niets aan voor model en fotograaf, dan moet je constant schuilen en dat is niets... Ik zal iedereen een PB sturen!
Zaterdag 8 september
Jorinda (fotograaf)
Zondag 9 september
Jorinda (fotograaf)
Zaterdag 22 september
Jorinda (fotograaf)
Zondag 23 september
Jorinda (fotograaf)
_Jody_ (onder voorbehoud aangezien in de dag ervoor ook een meeting heb)
Zaterdag 13 oktober
Jorinda (fotograaf)
_Jody_ (fotograaf)
Zondag 14 oktober
Jorinda (fotograaf)
_Jody_ (fotograaf)
Zaterdag 20 oktober
Jorinda (fotograaf)
_Jody_ (fotograaf)
Zondag 21 oktober
Jorinda (fotograaf)
_Jody_ (fotograaf)
Hou je er rekening mee dat er 7, 8 en 9 september Horse Event is en dus veel mensen dus niet kunnen?
Hmm, september zit bij mij helemaal vol, en oktober werd er ook wat van me verwacht, weet alleen nog niet zeker wanneer, zal het nog eens navragen en er daarna nog eens naar kijken