Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amigamia schreef:Madelon & Maud , ik vindt de foto's prachtig en ben heel benieuwd naar de rest .
Madelon , een google account hoe werkt dat zodat ik de foto's kan zien .
En maak je ook nog een aparte topic aan met de foto's van jou en Maud .
amigamia schreef:deze foto's zijn ook prachtig .
Ik heb je link bekeken en opgeslagen zodat ik later deze week de rest ook kan bekijken .
Als ik ze allemaal zou willen hebben dan zijn ze bij te bestellen toch en dat je dan op cd zet of zo voor mij .
MadelonSunny schreef:amigamia schreef:deze foto's zijn ook prachtig .
Ik heb je link bekeken en opgeslagen zodat ik later deze week de rest ook kan bekijken .
Als ik ze allemaal zou willen hebben dan zijn ze bij te bestellen toch en dat je dan op cd zet of zo voor mij .
Bedankt
Je kan de foto's die ik heb geplaatst bestellen als afdruk of op origineel formaat. Als afdruk dan stuur ik de afdrukken op, bij origineel formaat stuur ik de foto's via WeTransfer.com naar je mail
Als je alle foto's die gemaakt zijn wil zien, dan kan ik ze eventueel allemaal even ergens voor je online zetten zonder dat ze bewerkt zijn. Maar dit doe ik alleen op aanvraag, het kost nogal wat tijd om alles te verkleinen en online te zetten
amigamia schreef:MadelonSunny schreef:
Bedankt
Je kan de foto's die ik heb geplaatst bestellen als afdruk of op origineel formaat. Als afdruk dan stuur ik de afdrukken op, bij origineel formaat stuur ik de foto's via WeTransfer.com naar je mail
Als je alle foto's die gemaakt zijn wil zien, dan kan ik ze eventueel allemaal even ergens voor je online zetten zonder dat ze bewerkt zijn. Maar dit doe ik alleen op aanvraag, het kost nogal wat tijd om alles te verkleinen en online te zetten
Oke , ik begrijp dat dat veel tijd kost omdat te doen .
Komen ze niet allemaal op je googleaccount te staan dan of is dat te veel .
ik wil eerst nog wat meer zien zodat ik kan besluiten welke ik allemaal wil hebben .
Maar de eerste is al veelbelovend en ik heb het net ook tegen Maud gezegd dat de eerste foto's van haar veelbelovend zijn .