Maar ik moet meer dan een uur reizen, denk wel 1,5 uur dus dan moet ik heel vroeg weg. En sommige moeten nog verder dus lijkt 10 uur ofzo het mooist denk ik.
Klopt wordt een nog grotere hel. Ik ben al zo'n stomme trien en dan ook nog eens erger in de morgen. Als ik jullie was zal ik onderduiken of uitschrijven!
Denk dat het wat later dan 10 word. Met die ns kaartjes kun je reizen vanaf 9 uur zei stephanie. En zoals lin moet wel langer reizen, dus al die gelijk om 9 uur weg gaat met trein word het denk ik 11 uur of wat later dat je echt bij het park bent. Het park is die dag tot 20.00 uur open dus tijd genoeg.
Hoop echt dat het droog blijft, maar ff voor de duidelijkheid 11 uur voor het park dus? Owh ik heb trouwens nog zon bon met korting voor vijf personen dus wie er nog wil kan die krijgen
Janine001
Geplaatst: 17-07-12 13:30
Ik moet werken tot 12 uur, dus ja dan ben ik rond 12.30 thuis. Dan even omkleden etc. dus dan rond 13.00 en dan nog 2 uur ofzo lang daarheen. Dan ben ik daar rond 15.00... Denk niet dat dat hem word....
Het schijnt inderdaad vanaf volgende week weer veel beter weer te worden! De verwachting ziet er inderdaad erg fijn uit, beter. Dat hebben we even goed gepland damess.
Ja Janine, dat kan je misschien bespreekbaar maken? Omdat je toen we dit planden nog niet wist dat je een baantje zou hebben. Vragen kan altijd toch! Nee heb je, ja kun je krijgen.
Janine001
Geplaatst: 17-07-12 19:13
bente_ schreef:
Kun je dan niet bijv. 1 of 2 uurtjes eerder vrijnemen of bijv. Uurtje eerder beginnen zoiets regelen? Weet uiteraard niet hoe die mensen zijn.
Maar als janine niet kan zijn we met: Kimberly-Lisa-Stephanie-Bente-Megan-Iris-Andere Lisa-Linde Die vriendin van mij heb ik verder niet gevraagt, maar dat is dan ook niet nodig. Hebben jullie misschien beetje idee tot hoelaat jullie ongeveer gaan?