Nog 1 wk school, dan een week toetsweek, en dan nog een of 2 wk ruimte om alles in te leveren Al ga ik er morgen wel mee bezig hoor, haha Je kakt gewoon in aan het eind van het jaar, en alles komt allemaal tegelijk, verschrikkelijk En dit heb ik nou vorig jaar allemaal gemist, maakt het nog moeilijker omdat de rest allemaal zo makkelijk ging omdat ik het al had gehad
Saskiaa_
Geplaatst: 11-06-12 21:52
Einde van periodes/semesters/schooljaren zijn verschrikkelijk.
Nog wat foto's van Sil en Feamina toegevoegd.
En nou ga ik naar bed. Morgen op tijd er weer uit, want ik moet om 11 uur op school zijn. Het leven is zwaar.
Roomz
Geplaatst: 11-06-12 21:56
Complimenten meiden en heer! Jullie hebben super mooie foto's gemaakt. En mazzel gehad met het weer!
Oh ja, trouwens, wat ik nog wilde zeggen: touwtjes aan halsters e.d. kan ik op verzoek nog weghalen hoor! Voor afdrukken worden ze sowieso weggehaald, tenzij het echt niet wil lukken (en dus lelijk wordt). Maar om dat bij iedere foto alvast te doen is eerlijk gezegd een beetje gekkenwerk haha. Dus als je een touwtje storend vindt; schroom niet en gewoon vragen of ik hem weg wil halen! Ik bijt niet en doe het graag!
Idem dito voor mij Netzoals wat lint op de achtergrond bij sommige foto's Is gewoon érg veel werk, en dan doe ik het liever op verzoek, dan standaard bij iedere foto en iemand zou het toch niet storend hebben gevonden
Ik heb braafjes mee gelezen maar moest eindelijk toch eens bezig met het huishouden wat ik al een ruime week verwaarloos dus het was net f hier een orkaan gewoed had
Bassenqua
Geplaatst: 12-06-12 08:58
Heb alle albums door gespit en er zitten prachtige foto's bij, complimenten dames en heer!!
Ik heb net toch maar een afspraak gemaakt bij de dokter, de zwelling zet nog steeds door en mijn oog gaat dicht zitten
Froukje
Forever young
Geplaatst: 12-06-12 09:40
En weer prachtige foto´s!!
Bassenqua schreef:
Ik heb net toch maar een afspraak gemaakt bij de dokter, de zwelling zet nog steeds door en mijn oog gaat dicht zitten
Ai, dat klinkt niet zo best.
rommulus
Ah gatver.. Al had ik die hersenschudding wel verwacht eigenlijk, hij raakte je flink hard. Zal toch maar zoveel mogelijk plat gaan, anders blijf je last houden
NkPrecious
Geplaatst: 12-06-12 12:24
oei dat is niet niks zeg... Probeer toch maar goed uit te rusten! Dan ben je er des te sneller weer vanaf. Beterschap!!