Ik ook! Bij goed weer is het op strand en bij slecht weer in een studio (ik hoop op slecht weer, want studio lijkt me toch wel gaaf! Is bij een studio in Sassenheim heb dr nog nooit van gehoord...).
Heb de eerste 2 en de laatste 2 pagina´s doorgelezen. Is er toevallig nog ruimte voor een fotograaf? Zou me dan graag bij jullie voegen. Evt heb ik een beeldschoon model in de aanbieding! Aparte mooie verschijning, lang, slank, en rood (natuurlijk rood) haar. (:
Leuk! Kan op dit moment niet zo heel veel mee kletsen want zit in amerika! Maar vrijdag ben ik weer thuis dus dan zal ik ook wat meer aanwezig zijn! (: Zou een leuke aanvulling in mn portfolio zijn, een mensen meeting! (:
ja hoor is eenfilter en een plantespuit haha die schitteringen (die wazige stipjes) zijn water druppels die niet scherp gesteld zijn dus ik neem een plantenspuit mee haha
Meen je dat nou? Dat had ik nooit gedacht dat dat met een plantenspuit werd gedaan
_Jessie
Geplaatst: 22-06-12 11:36
hehe mooi he je stelt van te voren scherp op het model en als je daarna water gebruikt dan krijg je dit effect. Moet je wel een klein diafragma gebruiken (dus veel wazige stukken)
evdpanne
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-12 11:38
Hahahaha ik deel mezelf wel in bij jou team jessie .