Zie dat het topic al aardig vorm krijgt zo. Ik denk dat eind juni begin juli handiger is dan eind juli begin aug. inverband met vakantie's, voor mij komt eind juni denk ik het beste uit. Er worden iniedergeval al aardig wat data genoemd mischien handig om even een lijstje te maken?
Wat ik evt wel even kan doen is een nieuw topic openen met de modellen/fotografen lijst en een poll voor de datum.?
Dan rest ons nog de plek, waar o waar?
SimoneDV
Geplaatst: 30-05-12 11:26
denk dat eind juni wel veel mensen nog met toetsen voor school enzo zitten vlak voor de vakantie?
evdpanne
Geplaatst: 30-05-12 11:27
Ik zeg datumprikker, veel handiger dan een poll, of en quotelijst . En locaties genoeg... In leiden heb je ook nog de botanische tuin, moet je wel aangeven dat je komt fotograferen en entreekosten maar schijnt wel mooie locatie te zijn!
Ik heb de eerste week van juli een weekje weg gepland maar daarna inprincipe vakantie dus erg flexibel. Al heeft mijn voorkeur wel een zondag of doordeweeks ivm vaste dag werken op zaterdag.
Maar zal ik een datumprikkeraccount aanmaken dat iedereen die mee wil zijn e-mailadres aan mij geeft en ik een uitnodiging kan sturen? Neem aan dat het dan alleen de weekenden worden, alleen in welke periode vanaf juni tot juli of ook augustus erbij?
evdpanne
Geplaatst: 30-05-12 16:44
Aangezien ik al e-mailadressen kreeg maar een datumprikkeraccount aangemaakt , hij is ook geschikt voor open inschrijving vanaf deze link: http://www.datumprikker.nl/pryl2usi1o5qh
PS. zet even bij de opmerking of je model of fotograaf bent, heb ik daar ook een beetje inzicht in!