Van mij mag je het door laten gaan, dan organiseer ik later gewoon nog een meeting en dan vooral voor mini's, een dagdeel bijvoorbeeld en ander dagdeel voor andere rassen. Was toch van plan nog een meeting te organiseren in de Soesterduinen of op de Veluwe.
MadelonSunny
Geplaatst: 16-06-12 23:09
Jody87, Sappos, sandra3235, .. Wie hebben nog meer mini's?
Laatst bijgewerkt door MadelonSunny op 16-06-12 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Bij deze zeggen wij onze pony's Gráni en Jaron af. We hebben gekozen voor een meeting waar wel alles vaststaat en geregeld is en sparen liever hun energie daarvoor.
Gianti
Geplaatst: 16-06-12 23:33
haha ik ook, maar had dat al aangegeven (fotograaf minni meeting)
Hé jammer. Ik hoop dat Jaron en Gráni nog wel een keertje op een andere meeting komen .
NinaCharlie
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-12 23:35
Dan lijkt het me beter om de meeting van 30 juni te cancelen
we hadden al weinig aanmeldingen maar met twee afmeldingen wordt het wel erg lastig.
Succubi
Geplaatst: 16-06-12 23:37
hamsterfan schreef:
Hé jammer. Ik hoop dat Jaron en Gráni nog wel een keertje op een andere meeting komen .
Zij zijn wss 29 juli op een (volgens mij besloten) meeting. Ik sta verder open voor fotomeetings, dus als ik nog een aanbod krijg en ik kan de dag wil ik hem best beschikbaar stellen. Maar dan wil ik wel weten waar ik aan toe ben. Hij is 2 juli jarig, dat wil ik graag vieren. Als hij 30 juni die shoot heeft kan ik het niet zo uitgebreid vieren, heeft hij die shoot niet kan ik die dag uit mijn dak met hem gaan. Voor dit ge heen en weer en ja, en nee, etc zit ik niet te wachten dus kies ik ervoor die te laten schieten en zijn verjaardag groots te vieren.