ijzere man- meeting... (Vught, N-B)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 22:47

Als het goed is kan de 14e wel.. maar ik heb de laatste tijd elke dag ruzie met m'n ouders dus ik hoop dat ze me willen laten gaan... Maar verder kan ik volgens mij wel Tong uitsteken

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 09:06

ja en ik kan voor een keer ook best al sochtends hoor, dan kan amy ook mee dat is ook wel gezellig..maar als er meer mensen voor smiddags stemmen is mij ook best hoor!!

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 16:26

ik denk dat we het idd een beetje op tijd moeten doen omdat het al weer zo vroeg donker is he! als amy om 5 uur thuis is gaat ze geloof ik ook mee Lachen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:41

jaa als femke dan probeert of ze al sochtends kan Haha! dan is het voor iedereen leuk.. niet te vroeg natuurlijk maar oke

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 20:24

De 14e is voor mij ook goed, ik weet nog niet zeker of ik mag/kan maar waarschijnlijk wle Haha!

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 20:41

Dan maar even een tussen stand

7 december 0x
14 december 7x (ik, joyce,femke,mijntje,marieke,lisanne, renée)
21 december 1x (renée)

Ik verwacht nog een pb van Michelle (fjordie56), maartje (maartjuh) en amy (smiley)

Volgens mij vergeet ik Elke, weet iemand van jullie wanneer zij kan?

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 20:46

Jaaaaaa.. ik mag *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* bijna helemaal zeker Tong uitsteken Maar ik wil wel graag voor het donker thuis zijn, en ik zal nog eens aan cindy vragen of ze nou mee gaat of niet!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:03

elke die kan wanneer amy ook kan die komen dan denk ik met elkaar mee

smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:34

Ik kan 14 december ook wel, ik moet idd. wel rond half 5 weer terug op stal zijn omdat ik daarna dan moet werken. Elke zal idd. wel met mij meekomen Lachen

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 10:14

zullen we het dan op de 14e houden?? dan kunnen de meeste mensen en de mensen die willen komen, die komen maar!!

zullen we afspreken bij de parkeerplaats bij de vughtse hei anders?? dat is denk ik voor iedereen wel handig en voor de gene die liever vanuit onze wei vertrekken kunnen ook naar ons toe komen!!

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 15:41

Ik kan mee op 14 december. Ik weet alleen niet hoe laat jullie willen gaan. Maar dat lees ik nog wel.
XXX Michelle en (_) van Sasja en Rhana

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 19:21

de 14de ben ik ook van de partij gezellig:-))))

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 19:33

Nou mensen, het word dus overduidelijk de 14e. De paar mensen die mij nog zouden moeten pb'en zouden een te klein aantal zijn om het nog te kunnen "dwarsbomen" Knipoog

Zoals Femke al zei is het 't beste om af te spreken op die parkeer plaats. Weet iedereen waar dat is??
Ehmm ja nu nog de tijd. Zelf vind ik het moeilijk om dat te beslissen.
Wat denken jullie van half 1 of willen jullie vroeger?
Oja Femke en Joyce ik kom wel naar jullie toe gereden dan, dan rijden we met z'n 3'en naar de afgesproken plek tenzij er meer mensen eerst naar hun toe rijden dan zijn we met meer
Ik zal even een lijstje geven van de mensen die mee komen

Renée
Mijntje
Femke
Marieke
Joyce
Michelle
Maartje
Lisanne
Amy
Elke
Ik

Toch nog een redelijke groep zou ik zo zeggen. 11 man tenzij er nog spontaan mensen op de dag aan komen rijden.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 20:58

we willen graag nog iets eerder vertrekken zodat amy echt zeker van kan zijn dat ze optijd terug op stal is...zou 11 uur ook een goede tijd zijn??

ook zal ik even rinske, aukje, djoontje en sweetcindy pb-en want die wouden misschien ook komen...!!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 21:04

en ging renee ook niet mee???

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 21:17

ik heb net nienkuh, ghislaine, rinske, djoontje en renee_vd gepb-t ik hoop op een snelle reactie dus jullie horen het!!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 21:40

Rinske kan helaas niet...ze heeft dan koopzondag van haar werk...ze vind het erg jammer!! van de rest heb ik nog niets gehoord!!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:55

maar met rinske kunnen we altijd een andere dag afspreken Knipoog
en 11 uur is wel goed.. heolaat moeten wij dan op de wei zijn fem?

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 22:15

Femke_L schreef:

Hu diet staat toch ook op mijn lijstje? Geloof zelf boven aan.
11 uur is ook wel goed. Hoelang doe je er over om vanaf jullie naar de pakeerplaats te rijden? 20 minuten? Ik kan niet zo goed inschatten qua tijd Blond

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 08:48

mandybeauty"]
[quote="Femke_L schreef:

11 uur is ook wel goed. Hoelang doe je er over om vanaf jullie naar de pakeerplaats te rijden? 20 minuten? Ik kan niet zo goed inschatten qua tijd Blond
[/quote]

ja ik denk 20 minuten en mandy&amy komen naar ons toe!! tenminste dat heeft amy ook gezegt via pb!! dus we moeten in iedergeval wachten op elkaar!! dus als we om 11 uur op de parkeerplaats willen zijn moeten we ongeveer bij ons rond half 11 weg rijden om er optijd te kunnen zijn!!

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 08:52

zou het misschien iets later kunnen? 11 uur vind ik wel erg vroeg, heb namelijk de avond/nacht ervoor een gala in baarle nassau, dus lig niet echt vroeg in mijn bed....als we om 12 uur op de parkeerplaats zijn ben je toch ook wel weer om half 5 op stal smiley?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 08:54

mijntjuh schreef:
zou het misschien iets later kunnen? 11 uur vind ik wel erg vroeg, heb namelijk de avond/nacht ervoor een gala in baarle nassau, dus lig niet echt vroeg in mijn bed....als we om 12 uur op de parkeerplaats zijn ben je toch ook wel weer om half 5 op stal smiley?

nou we hebben van amy gehoord dat ze graag vroeger wilde dus we houden het echt op 11 uur parkeerplaats....

jammer als je er niet bij zou kunnen zijn...maar anders is het niet echt handig haalbaar voor amy...ze moet ook nog vanaf de hei een uur naar huis rijden en we willen ook nog wel even rond kunnen rijden in de hei....

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 08:55

mandybeauty"]
[quote="Femke_L schreef:

[/quote]

ja klopt ik zie het en ik heb het pb-tje weggehaald want ze had hem nog niet ontvangen....dus oke...ik had weer eens niet goed gekeken!!

van djoontje heb ik een pb gehad...die kan niet mee want de avond ervoor had ze een concert en die dag moet ze werken..dus de volgende meeting gaat ze wel mee!!

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 08:58

dan moet ik nog even kijken of ik wel mee ga, ik stuur amy ook nog wel even een pbtje. kijken wat zij er zelf van vind.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 08:59

mijntjuh schreef:
dan moet ik nog even kijken of ik wel mee ga, ik stuur amy ook nog wel even een pbtje. kijken wat zij er zelf van vind.

en niet amy alleen hoor....

er zijn ook meisjes bij die uit den bosch komen en die moeten nog op de fiets naar huis en die mogen niet door het donker en het word echt al heel vroeg donker!!

maar als jij kan regelen dat het voor iedereen oke is...vind ik het best....maar u was bijna voor iedereen 11 uur oke!!!