Dan zou je ook eventueel de paarden in het water smokkelen als 't niet druk is, ook een leuk effect natuurlijk voor de foto's!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zhippo schreef:Yvttheid schreef:De plaats bij de manege vind ik prima.
Maar wat moet er dan nog allemaal geregeld worden? Sorry ik heb namelijk geen ervaringen met meetingen en ik heb dit topic geopend om te kijken of er wel interresse was, dus als iemand me zou willen helpen?
de exacte parkeerplaats, een bevestiging of het mag, prikpaaltjes, meer mensen voor modellen en fotografen umh en als dat vol is dan begin je aan een schema met een tijd enzo
ik zou je wel kunnen helpen
KBTP schreef:Even gecheckt, maar dat is voor mij helaas te ver... Zolang wil ik ze niet op de trailer zetten.
Michellkuh schreef:Ik ben sowieso voor de meinweg, omdat ik daar ook makkelijk naar toe kan gaan met het paard te voet
Op de meinweg mag je gewoon iedere dag komen. Ik ga er van de week nog eens naartoe rijden om te kijken naar een geschikt plekje waar je ook iets af kunt zetten om de paarden los te laten lopen. Of iemand weet daar al iets. Bij het ven zelf kan het al wel, maar ik weet niet hoe groot het afgezette stuk moet zijn.
KBTP schreef:Even gecheckt, maar dat is voor mij helaas te ver... Zolang wil ik ze niet op de trailer zetten.
Yvttheid schreef:Hallo allemaal!
Ik kijk regelmatig bij boktmeetings of er een meeting in Limburg is. Helaas heb ik er nog geen gevonden. En in Limburg zijn toch zeker genoeg fotografen en modellen te vinden!!
Dus bij deze de vraag zijn er fotografen/modellen geïnteresseerd in een fotomeeting met paarden in Limburg?
Fotografen:
1. Yvette Baur (Yvttheid)
Modellen: