Interesse in fotomeeting Limburg?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Re: Interesse in fotomeeting Limburg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:25

Je kunt inderdaad een doordeweekse dag in te plannen, zelfs een vrijdag is een stuk rustiger. En dan het liefst zo vroeg mogelijk, dan heb je er 't minst last van!

Dan zou je ook eventueel de paarden in het water smokkelen als 't niet druk is, ook een leuk effect natuurlijk voor de foto's! *D

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:43

Het punt van een doordeweekse dag is ia dat veel mensen niet kunnen ivm vervoer. de ouders zijn werken. vaak dan. ik denk dat je dan modellen te kort gaat komen.. en fotografen..

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 21:40

ik meld me bij deze af voor brunsum, kijk of ik naar weert kan. Qua afstand is het nagenoeg gelijk, heeft niet met de locatie te maken maar heeft andere redenen

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 23:07

ik hou het even in de gaten, zodra het op een andere dag is kan ik ook niet ivm vervoer ..

tinkergirl89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:09

wanneer het een andere dag gaat worden kan moet ik mij sowieso afmelden...
wij zijn eigenlijk alleen op zondag op de heide geweest, en inderdaad kan het er redelijk "bevolkt" zijn...
Maar ach, mijn tink draait daar haar hoef niet voor om (ook niet voor honden)

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:13

Of we moeten een andere locatie kiezen waar we wel op zondag welkom zijn?

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:22

De meinweg?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 14:32

is voor mij qua locatie zelfs nog veel dichterbij ook, ik houd me aanbevolen

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 22:02

zhippo schreef:
Yvttheid schreef:
De plaats bij de manege vind ik prima.
Maar wat moet er dan nog allemaal geregeld worden? Sorry ik heb namelijk geen ervaringen met meetingen en ik heb dit topic geopend om te kijken of er wel interresse was, dus als iemand me zou willen helpen?

de exacte parkeerplaats, een bevestiging of het mag, prikpaaltjes, meer mensen voor modellen en fotografen umh en als dat vol is dan begin je aan een schema met een tijd enzo :P
ik zou je wel kunnen helpen :))

Als je wilt graag!

En over de locatie meinweg, als daar minder gedoe is met honden etc vind ik dat een goed idee! Als de rest het daar ook mee eens is.

Cowgirltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:05

En hoe gaan we het doen in altweerterheide? :)

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:06

Als locatie meinweg wordt gekozen, kan iemand mij dan een pbtje sturen? Ik hou het topic zo nu en dan in de gaten. Daar heb je ook een mooi prachtig ven waar je foto's kan nemen en je hebt een makkelijke parkeerplaats bij manege venhof.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:31

Als het de meinweg wordt ben ik bang dat dat te ver is voor vervoer
Alleen als iemand nog een plaatje in de trailer heeft voor een brave ruin kan ik dan mee

Ik houd het topic even in de gaten :)

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 02:38

Ik denk inderdaad dat we beter de meinweg kunnen pakken. teminste wie is het er mee eens? of we gaan naar de hei met veel doggy's en mensen. :) ligt natuurlijk ook aan het weer :p

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 08:52

Ik ben sowieso voor de meinweg, omdat ik daar ook makkelijk naar toe kan gaan met het paard te voet :)

Op de meinweg mag je gewoon iedere dag komen. Ik ga er van de week nog eens naartoe rijden om te kijken naar een geschikt plekje waar je ook iets af kunt zetten om de paarden los te laten lopen. Of iemand weet daar al iets. Bij het ven zelf kan het al wel, maar ik weet niet hoe groot het afgezette stuk moet zijn.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:13

Waar is de Meinweg, kan iemand mij dit uitleggen?

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:22

Bij Herkenbosch.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:25

Even gecheckt, maar dat is voor mij helaas te ver... Zolang wil ik ze niet op de trailer zetten. ;(

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:48

ik meld me hier ook even.eerst zit je over locatie in dat op zondag brunssumerheide niet kan KBTP,en dan kiezen ze andere locatie en is dat weer tever.het is ook nooit goed

voor mij was brunssum wel te doen,de meinweg is wat ver voor mijn jaarlingen.maar in zuId limburg zijn toch zeker nog wel meerdere mooie plekjes te vinden TS .
zelf vind ik brunssumerheide zeker geschikt en de honden komen niet op de ruiterpaden,en ook zijn er genoeg plekken waar dus geen losloop gebied is.ik zou zelf brunssumerheide aanhouden.

ik lees mee want als de locatie toch brunssum is of andere plek in zuid limburg dan wil ik ook wel mee met lusitano jaarling(wildkleur valk) en bv de c pony jaarling of een van de andere paarden.
KBTP schreef:
Even gecheckt, maar dat is voor mij helaas te ver... Zolang wil ik ze niet op de trailer zetten. ;(

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:53

De locatie kan zeker maar is gewoon niet te doen, IK persoonlijk vind dat te gevaarlijk met al die loslopende honden en kleine rondrennende/zwemmende/klierende kinderen. Daarbij heb je altijd mensen die de boswachter inschakelen en geloof me dan heb je de poppen aan 't dansen. Ik was dus ook niet op 15 Juli gekomen hoor, en de meinweg doe ik niet omdat de paarden dan te lang op de trailer moeten, en dat zijn ze niet gewend. ;)

Daarbij maak je een punt wat helemaal geen punt is, het is niet voor mij persoonlijk maar voor de veiligheid van iedereen en onze paarden. Lijkt me verstandiger toch? Als daar de hel uitbreekt (in het ergste geval) staan we allemaal mooi met onze mond vol tanden ;)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:57

waarom zou de hel uit breken daar.mijn paarden zijn honden gewend en alle dingen daarom heen.ik maak me dus helemaal niet druk om zo'n dingen.
maar er zijn ook genoeg andere mooie plekken hier in zuid limburg.
ts kan ook contakt zoeken met eventueel de boswachter van brunssumerheide,en het voor leggen.

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:01

Michellkuh schreef:
Ik ben sowieso voor de meinweg, omdat ik daar ook makkelijk naar toe kan gaan met het paard te voet :)

Op de meinweg mag je gewoon iedere dag komen. Ik ga er van de week nog eens naartoe rijden om te kijken naar een geschikt plekje waar je ook iets af kunt zetten om de paarden los te laten lopen. Of iemand weet daar al iets. Bij het ven zelf kan het al wel, maar ik weet niet hoe groot het afgezette stuk moet zijn.

wanneer ga je? dan kan ik misschien meekomen met de fiets of te paard :p dan zoeken we een plek uit :p

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:03

Ehm.. dinsdag kan ik wel. Misschien anders via pb afspreken? leukste is allebei op paard ;-)

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:07

KBTP schreef:

vanuit simpelveld is dat ong 45 minuten tog?

umh ja ik heb het wel eens gehad met een fries die ook braaf was voor honden tog gebeten werd in zijn benen. maar het is niet zeker of we de locatie veranderen. Eerst overleg ik even met iemand die daar zelf staat en wat daar veel komt. daarbij is er wel een rote vlakte om je paard los te laten tussen prikpaaltjes?

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:10

[quote="Michellkuh"]Ehm.. dinsdag kan ik wel. Misschien anders via pb afspreken? leukste is allebei op paard ;-)[/quot
hmm shoot de dinsdag kan ik niet te paard.. dan is mam werken dus heb geen vervoer en mijn paard is ook niet snel te voet dan duurt het 3 uur voordat ik bij jou ben :p

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:28

Yvttheid schreef:
Hallo allemaal!

Ik kijk regelmatig bij boktmeetings of er een meeting in Limburg is. Helaas heb ik er nog geen gevonden. En in Limburg zijn toch zeker genoeg fotografen en modellen te vinden!!
Dus bij deze de vraag zijn er fotografen/modellen geïnteresseerd in een fotomeeting met paarden in Limburg?

Fotografen:
1. Yvette Baur (Yvttheid)

Modellen:

Er zijn inderdaad weinig in Limburg! Ik ben voor!!
Ik wil graag een mooi model aanmelden.
Rijtypische moderne ranke (kleine) friese merrie.

Noord Limburg? Reindersmeer is een top locatie hiervoor!!

Foto fries:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Foto reindersmeer:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding