Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Killyenn schreef:De datum is 8 juli geworden, daarvoor hadden de meeste mensen zich opgegeven. De fotografenlijst is hieronder te vinden. Ik heb zo veel mogelijk geprobeerd om een groep samen te stellen met hetzelfde niveau zodat de informatie daarop aangepast kan worden, en zo veel mogelijk hetzelfde materiaal. Het is bijvoorbeeld zeer onhandig als bijna iedereen een telezoom heeft en een enkeling niet, want dan is de kans groot dat men elkaar in de weg gaat zitten. Mocht je onverwachts toch niet kunnen, laat dan dan zo snel mogelijk weten, dan kan er iemand van de reservelijst mee!Sta je helaas op de reservelijst dan is het waarschijnlijk zo dat je niveau net wat te veel boven of onder het gemiddelde lag, maar de kans bestaat dat je nog steeds mee kan bij afmeldingen!
Bagheera_206 schreef:@Bibi: Je bent hier altijd welkom om mij een kloonstamp cursus te geven hoor.(@Inge: Nee, dat is niet dubbelzinnig bedoelt dus je hoeft er geen flauwe opmerkingen over te maken.
)
@Lenneke: Awwwww...Dan houdt het even op.
En of de mentoren leuk zijn moet je nog maar even afwachten!
Bagheera_206 schreef:pinkie87 schreef:hahaha tis dat richard het zegtanders had ik het helemaal niet gezien dat ik mentor heb
lkaat nu net me ma gisteren boos worden dat ik niet naar de veel meetings moet gaan![]()
zal hem even in me agenda zetten en even overleggen hier. maar komt goed.
Sterkte met je mama!